Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Så mye den gikk opp i dag er det vel mulig at det blir en del salg i morgen for å sikre gevinst og evt SL fall ned mot 5 tallet igjen. Tror heller ikke den går under 5kr, men vet aldri hva en evt panikk kan utløse. (Håper å komme inn litt lavere igjen :wink:)

Kan godt tenkes det. Likevel, dersom den ikke faller videre så er det ikke utenkelig at folk begynner å kaste seg inn for å være med toget oppover. Er tydelig mer optimisme nå, og folk flest vet hvor enormt stort potensialet er. Er noe med aksjer med flerdoblingspotensialet som gjør at det kan være veldig uforutsigbart å si om og når eventuelt oppgangen skulle stoppe.

Må også huske at en skal ikke lengre tilbake enn 2 Mai så var kursen over 12. Riktig nok har det vært emisjon og rot med ROP feltet, men det sier bare litt om hvor høyt den kan gå på forventning. Den var omkring 4 før den suste oppover mot 12 på det tidspunktet, og da var det vel også mer eller mindre bare på forventninger.

1 Like

Enig, men ikke glem at det den gangen også var en pågående drilling på Ayame

1 Like

Det var vel statistisk 12.5% sjangse for treff på den brønnen? Man kan jo spørre seg hvor mye av den brønnen som var priset inn. Etter emisjonen på 7.75 falt aksjen til ca. 4 kr, så 3.75 kr var verdien av den brønnen? (Er klar over at det er litt tullete måte å tenke på). Men la oss trekke det fra 12 kr (på forventninger), så skulle vi være nærmere (12-3.75) 8.25 enn 5 kr før vi får melding om avtale :slight_smile:

Helt enig :joy:

Det er en ting som er positivt nå, det er at det faktisk for første gang er svært liten emisjonsfare.
Resten er bare Lotto.
HOT har 2 mulige utganger, det er ett ja eller nei, 50/50%

Tipper flere kaster seg på aksjen idag og presser den opp, eg selger idag på 5,80

1 Like

5,85 pre-trade

Kokar här idag också! Är melding nära mån tro?

1 Like

Haha, 6.20. Dere skjønner ikke at denne skal til emikurs minst? Ha litt is i magen da… :smile:

1 Like

Er ute igjen, krever ikke stort eg :+1:

5 Likes

Tar helt av nå, er fristet til å laste av noe ved emikurs. Men er alt for spent på om det blir avtale, så tror jeg holder på de. :chart::chart:

Jeg har til gode å se noen legge frem info som peker i retningen av at det til slutt ikke kommer til å komme fullsignert avtale :slight_smile:

Vi får nå en liten smakebit på hva som kommer til å skje ved fullsignert avtale! APCL er så potent at den ved avtale sannsynligvis vil åpne på tosifret, og der vil den være helt frem til flrste boring! Treffer de der tør jeg ikke tenke på hvor den tar vegen :see_no_evil:

Trolig nordover :joy::cowboy_hat_face:

1 Like

Hehe, det er jeg enig i :joy: Men tar den vegen til 30, 40 eller 50 :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Satser på at avtalen er klar før 20 juli. Om ikke blir det billig salg på Apcl aksjene .

1 Like

Personlig er jeg ikke så opptatt av når den kommer. Helt enig at den kommer til å falle mye dersom det kommer ny forlengelse av HoT, men jeg er inne for “the long run”, så det bekymrer meg lite.

1 Like

Grafen til APCL idag ser ut som en boobjob gone wrong

Det var slik jeg tolket innlegget ditt også. Er litt utålmodig på at de får ting på plass her nå☺Var med frem til emisjon som var i februar 15. Etterpå har jeg bare trader denne i korte perioder. Er inne med en større post nå.

Man har kunnet og kan gjøre mye kroner i APCL ved å trade, men jeg er kroneksempelet på hva som gjør at de som kan det tjener penger på trading! Kjøper alltid på topp og selger på bunn, så får meg er det nok bedre å selge 20% på 20kr, 20% på 30kr, 20% på 40kr 20% på 50kr og 20% på 50kr :wink:

1 Like

Trenger ikke være dumt å sikre litt nå, og heller kjøpe tilbake når man ser at trenden er brutt.

5 Likes

Sannsynligheten for at den er under 5 kr før det foreligger melding er vel kanskje 10%.
Sannsynligheten for at melding kan komme innen de neste 12 handelsdagene er vel 99%.

Jeg tør ikke gamble med å være utenfor når meldingen kommer… :slight_smile:

Selskaper utsteder opsjoner til en kurs 44% over gårsdagens sluttkurs, klart dette vitner om at ledelsen har troen på at avtaler vil komme på plass?

1 Like