Lite volum
Opsjoner pleier vel normalt å tildeles den gjenommsnittlige kursen de siste ukene eller noe sånn? Hvem vil vel ha opsjoner på 7.75 når kursen er 5.40? De opsjonene er jo verdiløse, men ledelsen som sitter på insideinfo vet at de blir gull verdt om noen få uker.
Det er helt greit at man ikke tåler risikoen med å være inne i APCL når meldingen kommer, det kan gå begge veier og man kan tape mye eller tjene mye. Jeg tror likevel det blir vanskelig å se for seg aksjen på en lavere kurs enn dagens fremover mot 20.07. Forvetningene er store, og når alle som sitter på gjerdet plutselig hopper ned, ja, BAM! Instant dobling.
Er enig med deg eg, men det er like stor sanynlighet for at dei som sitter på gjerde skal ned, som at dei som er nede Evt skal oppigjen på gjerdet.
Poenget er at dette kun flaks eller uflaks, det blir ett ja, eller det blir ett nei, intet mindre
Er ser at eg fremstår litt som en gammel grinete kar, men eg lever med det 
Oi. Hva skjer her?
Edit: ouch…
RADING HALT: ORDER BOOK APCLO IN MARKET FIRST NORTH NOK AT 15:11:14.341 15:11
Trading Halt: Order Book APCLo in market First North NOK at 15:11:14.341
© Nasdaq
Det er ikke mulig. Nå får jeg lyst å banne, for enten har APCL ført aksjonærene bak lyset, eller så uttaler Gambia seg til Reuters uten å ha informert APCL.
Which is it?
To ord:
Its Africa
Stygg sak dette. Trolig en blanding. Afrika pluss halvkorrupt selskap er farlig.
Tredje alternativ: Kan det være fake news?
Neppe. Reuters er en troverdig kilde.
Blir spennende å lese hva selskapet melder nå. Surt er det hvertfall!
Kondolerer, eg skal holde meg borte fra tråden noen timer
Hva er redningspakken her da? Er det ikke fortsatt Senegal igjen? - Og dersom det som står i Reuters er korrekt, kommer det ikke til å bli en rettslig prosess? Uansett hvor korrupt Afrika er så har vel enhver stat lover og regler
Snakk om å få bakoversveis, sitter på jobb også =(
Fuck this Shit
Skulle ikke forundre meg om HO skribentene vinkler dette positivt også
Det skal litt til før jeg blir forbannet men det her tar kaka. Hjelper lite med 3 bra trader i år når den her kom. Midt i børstida og ledelsen er stum. En ledelse som for kort tid siden var i Oslo å snakket om kursmål langt over hva noen her inne har nevnt. Troverdigheten er null til dette selskapet nå . Tusen takk for omtanken @Kronn til oss som sitter med svarteper i dag😓
Imponert om noen klarer å få noe positivt ut av dette.
Har vært i kontakt med Pareto og de var mildt sagt oppgitt. Kommer med en tilbakemelding senere i dag når de får gått gjennom ting.