Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Er veldig fornøyd med min inngang på kr 4 blank i går.

1 Like

Tror dessverre at man ikke kan tvinge et korrupt afrikansk land til å gjøre noe som helst, såfremt man ikke invaderer det med soldater og setter inn sin egen nikkedukke som statsleder… Blir litt som at selv USA ikke anerkjenner internasjonale domstoler. Jurisdiksjon og håndhevelse er en illusjon i mange tilfeller. Fordi det holder at én av partene gir flatt F i å følge spillereglene.

Det er jo feil! Lisensene har jo vært tatt fra APCL tidligere, og de vant over Ganbi i retten!

2 Likes

Blir uansett spennende å følge med fremover og utfallet av dette galehus av en sak… Selger ikke en eneste krone om jeg så må vente til det er mulig å bo på Mars :joy:

1 Like

@h3nk1

APCL vant mot sist president i retten.

Det kan være greit å hente frem denne fra Clyde & Co, skal vi tippe de nå er involvert igjen?

https://www.clydeco.com/firm/news/view/clyde-co-advises-african-petroleum-in-successful-outcome-to-icsid-proceedin

Og en rettsak vil foregå i London, England :wink:

Frister faktisk å kjøpe mer her. Siste ord er ikke sagt. Ekstremt mye risiko, men damn, dette kan få en meget pen utgang yet!

4 Likes

30.8 Place of Arbitration
Unless otherwise agreed by all Parties to the Dispute, the place of
arbitration shall be London, England.

Paris er i forhold til Senegal.

Ikke noe gambisk rettsystem her

3 Likes

kor lang tid tok det da?

1 Like

Det er jo good news!

1 Like

70øre pr akse ifølge pareto

Det er cash-beholdningen, men dette er vel ikke selskapets eneste verdi utover Gambia-lisensen?

Woah, vert opptatt i møter på jobben og ikke følgt med, ser brutalt ut nå.

Dei som ikke tok tegningen igår, bør jo ta den nå, menst det enda er kjøpere.

Gambia lisensene er vist de “beste” resten er enda dårligere stilt.

1 Like

Tunnas köparsidan ut?

Edit: läste för snabbt, såg vad du skrev nu :slight_smile:

Gambia noen av verdens mest spennende lisenser, resten har eg sett på som bare bonus.
Felles for alle, er at det er dypvannslisenser og svært krevende, og desto dyrere og drille/ produsere

1 Like

Timis kan vel ha lånt ut aksjer?
Ettersom det ikke er meldt flagging for salg

1 Like

Jeg aner store ugler i mosen

Må si jeg har en dårlig magefølelse over hvordan ting går her… spent på hva som skjer de neste dagene! Ser ut som at det blir HODL til siste slutt for min del :chart_with_downwards_trend:

1 Like

Jeg tror det ender i en rettssak, forhåpentligvis med store investorer som backer opp APCL og de beste advokatene som finnes på denne planeten - med mindre Gambia tar en helomvending og vi kan håpe på en farmout før 20. juli :joy:

2 Likes

HoT går ut 20.07, så høyst sannsynlig får vi fullsignert avtale innen den tid, med Gambialisensene inntakt, Hahaha :joy:

1 Like

Synst det er litt vemodig at reisen skulle ende på denne måten, ikke minst for aksjonærene.

2 Likes