Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Jeg har sanntidskurser i nordnet uten noen handler… Bruker nordnet opp mot dnb, siden dnb er så stabilt :weary:

DN Investor har også realtid

1 Like

Det er nok riktig for snapshots, men strømmende får du først med de kurtasjeklassene der du har tilstrekkelg med handler. Eventuelt kan du betale 19,- / mnd.

Da er vi enig!:slight_smile:

Netfonds har gratis sanntid. ikke bare snapshot. bare å mekke konto :wink:

Hva blir sluttkursen for APCL i dag?

• Over 4
  • Mellom 3 og 4
  • Mellom 2,75 og 3,0
  • Mellom 2,5 og 2,75
  • Mellom 2,3 og 2,5
  • Mellom 2,1 og 2,3
  • Under 2,1

0 stemmegivere

Hvis gud vil sponser @lassar en kopp kaffe til dem som treffer, når de en gang er på Sognefjordstur.

1 Like

Tidenes bug? Litt av en avkastning :joy:

1 Like

ønsker at denne dumpes ned til 2.1 så jeg kan kjøpe mer :smile:

Det er en kikk inn i fremtiden etter telefonkonferansen kl 11 og at Gambiske myndigheter går ut med at uttalelsene ikke er riktige.

3 Likes

Jeg har beskjedne 1700 aksjer igjen etter å ha handlet frem og tilbake i denne, sist ut på 5,8. Planen var å kjøpe mer på rundt 5 blank, men så falt den jo rett i dass. 1700 aksjer med kostpris på 4,5 får jeg overleve å tape. Lar de bare ligge som en trist påminnelse om å ikke bli for grisk og ikke gå inn for tidlig etter å ha sikret seg gevinst.

1 Like

Skal vel ikke se bort fra at kursen vil reagere positivt på konferansen, før den (eventuelt) vil falle igjen mot slutten av dagen. Skal vel ikke se bort fra at Emma Farge kjører en ny sak også.

Sitter tungt i de to mest voldtatte aksjene på børs… Funcom og APCL :joy:

En trøst at Tom Haugland gjør det dårligere enn meg

1 Like

1700 aksjer er jo ikke mer enn en skikkelig bytur.

1 Like

Faen a gutta! Må dere ha litt trua da! Nå skal det hausses! Skal vi ikke få denne opp over 4 i løpet av dagen? Minst…?
:smile_cat:

1 Like

Ser den gjerne over 6!

1 Like

Haha, spørs hva kursen er det, eventuelt hvor mye du drikker ute!

Men ja, er ikke mange aksjene igjen her, skulle jo tilbake til 10k aksjer, men beskjeden kom meg i forkjøpet.

Skjønner ikke hvorfor den stiger nå. Gir ingen mening spør du meg. Hvem har lyst å kjøpe denne tulleaksjen nå?

Stiger vel på forventninger om at Pace har noen fine ord å si på konferansen etterpå

1 Like

@prophetse7en

Tulleaksje? APCL skal i 15-20 kr så fort Gambia innser blemmen. Lever i håpet enda og har ikke solgt en eneste aksje. 20k - inn it to winnit! :sweat_smile:

4 Likes

De gir deg også 25 gratis snapshots som viser full ordrebok, ikke bare topp 5, og de gir deg nye gratis snapshots etter hvert (vet ikke hvor ofte)