Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Det kommer til å bli volatilt her nå :wink:

1 Like

Da kjører vi i gang!

1 Like

Ser ikke lovende ut?

Solgte meg ut på 2.60 og 2.72 og satt noen orde på 2,10 og ned. Spennende :wink:

1 Like

Virker ikke som det kommer noe nytt. Mest tåkeprat fra Pace.

Satt som en kule den traden foreløpig, 16%

1 Like

25% and running

Gøy så lenge det går slik, pluttselig er det -25% :wink:

2 Likes

Mener det var snakk om rundt 80-90millioner på ayame

Fra HO: Møte mellom APCL og ministry of petroleum i Gambia later today…det er dialog

Dårlig med oppdateringer her :slight_smile:

1 Like

Fra HO: “Could well be the case” “Has been done before” - svarar på frågan om det kunde vara en förhandlingstaktik.

Herlig, får håpe de kommer til enighet, sålenge det blir dollah dollah under bordet så kanskje Gambia endrer mening… Som Wu Tang sier, cash rules everything around me :joy:

USD hjelper på det meste :wink: Noe annet ville forundre meg. Og dette er tross alt afrika :smiley:

Om det drømmescenarioet inntreffer og vi får en deal, så blir det en rekyl :grin:

Fra HO: Jens Pace skal ha en dialog med både presidenten og olje ministeren. Eventyret fortsetter :wink:

Gambia er nok ikke tjent med en rettssak, så får håpe de kommer til sansene sine igjen…

Vurderer å øke etter den telefonen… de virker trygge på sin sak.

2 Likes

Det er vel ikke det som ble sagt vel?

Nei det er ingen, USD og godvilje eller USD og advokater med gode argumenter ordner mye :wink:

Setter en bet på at det er USD og godvilje som seirer. :stuck_out_tongue:

1 Like

Sånn jeg forsto det så skulle en lokal representant fra APCL møte oljeministeren i dag.

I tillegg hadde APCL sendt forespørsel om å møte presidenten og oljeministeren “snart”.

1 Like