Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Nei. Det tror jeg ikke du skal forvente på denne siden av årskiftet :slight_smile:

Suckers rally?

Har ikke sett noen pm.

skjer her? NON laster en del

Noe som har lekket?

Ikke hørt noe. Tipper det er en pump and dump. Hadde det vært en positiv nyhet hadde vel kursen tatt mer av.

1 Like

Tror eg også, rykter om en positiv news i Apcl, så hadde fuglen lettet

Hmm.

13% opp uten nyheter høres rart ut, men igjen - I kroner og øre var ikke dette all verden :slight_smile:

Faller vel etter åpning i morgen, desverre.

Fin inngang dette før den letter! :money_mouth_face::rocket:

1 Like

Henderson er ferdig solgt, forøvrig er de blant aktørene som har bidratt til at kursen har vært svak.

UBS netto kjøpte.

Teknisk brøt den 1,05-1,12 noe som var en forløsning.
Neste motstand 1,5-1,6?

Venter på news fra senegal, positiv melding herfra vil snu på stemningen.

5 Likes

I morgen skal Jerreh Barrow og 4 andre representanter fra regionen sitte i et åpent forum på MSGBC-konferansen, og svare på spørsmål fra publikum og industriinteressenter om “each country’s industry developments and future plans, from the scope to further E&P projects, updates on hydrocarbon legislation and bidding rounds, to technological challenges and investment opportunities

Blir interessant å se hva han sier om dette. Jeg tror ikke jeg har sett uttalelser fra andre enn Fafa Sanyang. Tenker allikevel at skuta har samme kurs, men hvor åpen dem er om budrunder på A2/A4, eller om dem holder kortene tettere til brystet mtp. arbitration.

Senegal er også representert ved Petrosen i samme møte.

3 Likes

Spennende - men jeg forventer dårlige nyheter (dvs gjentakelse av Sanyang). Om han derimot ikke nevner A2/A4 tolker jeg det positivt.

12 minutter til denne delen av konferansen starter.
Klarer desverre ikke finne noen mulighet for livestream…

2 Likes

Noe nytt om dette?

rett ned og rett opp igjen? noe rykter?

Ikke klart å finne noe her.

Sikkert noen som er redd for positive nyheter med helgen, og vil derfor være inne i tilfelle raketten :rocket: tar av på mandag.

2 Likes

var stor forandring i ordredybden helt plutselig, var nesten ikke kjøpere, for så å nesten ikke være selgere…

2 Likes

Jeg liker utviklingen.
Warom på HO har dratt fram noen veldig gode poenger, og jeg tror markedet har kommet til samme konklusjon.

Ekstremt spent på Desember…!

2 Likes

Lukke på reisa, denne gang blir de uten meg :sleepy:

2 Likes

Suckers rally? lite volum