Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Gratulerer til de som var med!

1 Like

Flere som ikke har mottatt aksjene på VPS??? Pengene er trukket.

Ja, ringte og fikk beskjed hva jeg fikk tildelt men at det tok tid.

Aksjene er ikke kommet på vps. Har du pareto kan du ringe dem om du vil selge.

Ser nå at det står på tegningsskjema at retailaksjene kommer inn “on or about” 15.5.

Fantastisk børsmelding ang IPO. Den illustrerer potensialet til fulle!

Pexip overcame this barrier by using its own video conferencing platform to conduct 99 percent of the IPO process – investor roadshows, meetings, and book building – by video.

The fact that 100% of the virtual 1-1 meetings on the roadshow led to subscriptions to the IPO also demonstrates that virtual meetings can be just as impactful, even when they involve complex negotiations," said Odd Sverre Østlie, CEO of Pexip. “Furthermore, our calculations show that we saved over 1700 hours – more than 70 days – of travel time alone, and over 80 tons of CO2 – roughly the amount that ten Norwegians use in an entire year. In conclusion, conducting the process on video saved time and emissions and made the process much more efficient,” said Østlie.

https://newsweb.oslobors.no/message/505494

4 Likes

tror dere denne kommer til å fortsetteå stige i morgen?

Fra dag til dag vil det gå litt begge veier, men at kursen står høyere enn idag etter q2 er levert har jeg stor tro på.

1 Like

Nå ser det ut som meglerne tar tidlig lunch, og den faller litt.

Virker som endel vil ut etter emmisjon, dvs ta rask gevinst. Siden mange ikkeh ar tilgang til aksjene sine kan den kanskje falle litt imorgen. Men så når de som skal selge er ferdige kan man vel anta den vil stige.

Kul børsnotering!

Det ble gjennomført en digital form for bjelleseremoni da Børsen åpnet torsdag. Alle de Pexip-ansatte hadde hver sin bjelle i den heldigitale seremonien.

Veldig relevant. Men om du vil ødelegge ørene spol til 50sec
de dær bjellene ass

1 Like

For en gjeng som jobber der, ikke alle så like entusiastiske ut :sweat_smile: :sweat_smile:
Men det at Robert “Bob” Parr fra the Incredibles jobber der, gir meg litt skjelefred, samtidig så vet jeg jo at han har det med å knuse hele kontoret.

1 Like

haha så ikke han !
image

3 Likes

Se forresten at Zoom Video Communications som vi bør kunne sammenligne oss med er
verdsatt til 47,12 mrd$ eller 482.4 mrd nok. Vi har enda litt igjen opp dit :smiley:

Zoom har også 300mill daglige brukere, så litt igjen for å komme dit mao.

2 Likes

Ja, det er klart, det er langt igjen.
Blir veldig spennende å høre Q1,

Det er ikke mange av Zoom sine kunder som betaler.
Ikke umulig at de har mistet en del betalende kunder siste måneder pga Zoombombing.

Eksempelvis Boris Johnsen gikk fra Zoom til Pexip grunnet sikkerhet . Den norske regjeringen bruker det selv om de tror de bruker Skype…

Men prisingen til Zoom er insane, og Pexip er ikke der, men kan fort prises til 200kr uten at utenlandske investorer hever øyenbrynet.

Zoom er også i et helt annet segment enn Pexip…

2 Likes

Ja zoom har ikke sikkerhet,