Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Her en av konkurrenten:

Disclosure of Large Shareholding (Above 5%) - Pexip Holding ASA

1 Like

Pexip – End of stabilisation and exercise of greenshoe option

Zoom falt i USA i dag mens alt annet stort sett var opp i kurs, mulig toppen nærmere seg for Korona traden

Zoom står nesten i ATH, og har gått som ei kule. Hva som skjer dag for dag kan du ikke se på…

Uansett så blir det feil å sammenligne de to da de er på to vidt forskjellige segmenter av markedet.
Zoom på små og mellomstore bedrifter - Pexip enterprise, stat og organisasjoner.
Samt at Pexip ikke er på privatmarkedet. Alle brukerene til Pexip betaler…

1 Like

Om korona er over i morgen, så står vi uansett framfor ett paradigmeskifte hvor flere og flere møter kommer til å holdes via video.

• Sparer tid
  • Sparer penger
  • Sparer miljøet

Slack ($WORK) falt også 7% i gårsdagens handel. Det kan virke som troen på en vaksine har gjort at folk tror på en plutselig og fullstendig retur til pre-corona-samfunnet.

Der røk €10!

1 Like

Faen meg styrke i dette papiret. Helt rått.
Ser vi 115kr i dag?
Omsatt for 40 mill på 30 minutt

1 Like

Det ser ikke ut som om 115 er vanskelig om den bryter €10 (109.24 nok)!

Tar vi 126 till lika 100% idag ? Hahaha

Bare å gratulere alle som er einne! ( veldig glad tin har en god andel ) Men jeg synes fortsatt prisingen er sinsyk. Veldig spent på Q tallene.

1 Like

Galen sak för TIN :slight_smile:

Ja, det er kokoprising for ett Norsk it-selskap, men likevel “billig” i forhold til konkurrentene.

Jeg er litt usikker på hvorfor du mener den er “billig” iforhold til konkurentene.

Jeg regner med at de tar og kommer til å ta ett stort jafs av markedet (business) (se Q1 og Q2) og de tjener penger på alle kundene de har.

Jeg er veldig usikker på hvorfor du mener prisen er stiv. Ser du skriver det flere steder siden før notering, men aldri noe begrunnelse på hvor du får det fra

Jeg er usikker hvor stort marked pexip har, hovedforretningsplanen dems var å bridge folk med Cisco og MS systemer siden disse historisk ikke snakket isammen. Disse snakker nå isammen. ( dette har jeg skrevet ca 100000 ganger så rart du ikke har sett det).

Jeg er derfor usikker om de klarer å forsvare prisen med faktisk inntjening og vekst.

Så du baserer kun det på markedsverdien til selskapet idag?