Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Hehe, neida, jeg kan nok ikke det, men det er viktig å få fra de gode meldingene og historiene og ikke bare:
“Fortsatt underskudd i Photocure”
“Betalt analyse fra Edison”

Etc.etc.

Jeg vet ikke om dem lager noen artikler idag, men de får hvertfall ikke fred.

5 Likes

@solskimm
I farten så jeg ikke linken om artikkelen, hehe.
Flott at de tar tak, håper artikkelen var bra også.

1 Like

Financial calendar

1 Like

Flaggemelding i Photocure

1 Like

Fondsfinans og veldig mange andre fra topp 20 det siste halvannet året har nok desverre ikke vist seg som motivert til å sitte på en større andel kroner og øre i PHO, hvis man følger deres posisjoner i denne tråden. De har rebalansert posisjonen jevnt og trutt etterhvert som kursen har steget.

Se denne posten fra august i fjor som referanse:

Her er fra i dag:

image

Og fra i fjor:

4 Likes

Har gravd litt mer i statistikken for blærekreft. Også inkludert kostnader knytte til helsevesen per capita for å bedre kunne si noe om betalingsvilje i disse landene.

OBS: rate sier kun indirekte noe om sannsynligheten for dødsfall, da en overlevende fra 2017 vil bli med i 2018 tallene om han da går bort pga blærekreft.

Konklusjoner:

  • Partner(e) i Kina, Japan, Brasil og Sør Korea bør prioriteres.
  • Frankrike og UK har rate som minner mer om ett utviklingsland. Vil det på ett tidspunkt kunne bli aktuelt å kjøpe tilbake rettighetene/salgsapparat fra Ipsen?
  • BLC kan utgjøre en forskjell for mange i Australia om Juno klarer å ta markedsandeler fremover.

image

Kilder:


http://apps.who.int/nha/database/Select/Indicators/en

14 Likes

Fin oppstilling Teddy :+1:

Nesten på grensen til uforståelig at så mange mennesker i rike land er villig til å gamble på denne måten (gamble med kun hvitt lys).

Spesielt når vi ser på undersøkelser som f.eks denne:
https://www.nordnet.no/fullscreen/news/1000821099-pho-photocure-better-patient-outcomes-for-patients-who-received-hexvix

Ser vi på aldergruppen til disse pasientene er det faktisk trolig at endel av dem (majoriteten) som motttar Hexvix/Cysview dør av andre ting enn blærekreft. At 5års overlevelse kan øke såpass i så høye aldersgrupper er oppsiktsvekkende.

1 Like

Hva er median alder ved diagnose?

1 Like

Ca 65 år. Tatt fritt fra hukommelse.
Arrester meg hvis det er feil. :smiley:

2 Likes

Photocure to present at Nordic-American Life Science Conference in New York

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (1029 likes)
  1. @Savepig (622 likes)
  1. @Snoeffelen (192 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Mr.Oncoinvest (148 likes)

  2. @Hayen (147 likes)

  3. @Londonmannen (142 likes)

  4. @solvoll (138 likes)

  5. @Durable (137 likes)

  6. @RakiRebSnem (125 likes)

  7. @tekdude (117 likes)

Gratulerer!

1 Like

Så da blir det torsdag, fredag og mandag forskjell fra denne som sikkert går til ut onsdagen før:

image

1 Like

@Savepig, enig det blir forskjellen.

1 Like

Denne posten fra 2017 kom til slutt til sin rett. :wink:

Det har til tider vært seigt å sitte i ro i pho men nedsiden har hele tiden vært komfortabelt liten.

14 Likes

Photocure to present at the DNB Nordic Healthcare Conference in Oslo

4 Likes

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig. Trykk her for å se den. Krever Insider-medlemskap)

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

2 Likes

Her er oppdatert topp 20 fra hjemmesiden:

4 Likes

Jeg observererat man må ha 150.000 for å være del av topp 20 - hvordan var dette for et par mnd siden - har top 20 akkumulert?

1 Like

Hvis du skroller oppover finner du ganske mange daterte topp 20 screenshots.

Og på aksjonærlisten rett over her finner du topp 50 andelen bakover i tid. :slight_smile:

2 Likes