Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Denne er det bare å like og retweete alt man kan:

7 Likes

Her sier jo reporteren at man nå tester denne teknologien på henholdsvis hjernekreft og tykktarmskreft. Vi har ikke hørt noe fra ledelsen i PHO at slike tester pågår. Så det akjer nok ikke i regi av PHO. Likevel må PHO ha vært innvolvert i denne prosessen ettersom det er Cysview som trolig benyttes som kontrastvæske i begge tilfeller.

Dette må DS konfrontreres med slik at vi får bekreftet hva som er status. Dert ville jo vært fantastisk om det etterhvert også ble benyttet Cysview i disse to kreftformer.

1 Like

Nuvel, hva frokostv i los Angeles melder tror jeg nok man skal ta med en liten klype salt. :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er ikke gitt at PHO er involvert, noen av brukerne av Cysview er universitetssykehus og dette kan være akademisk drevne studier. Det er jo interessant å stille spørsmål om PHO kjenner til dette på neste kvartalspresentasjon.

Det er forsåvidt et positivt tegn dersom akademia driver egen forskning med Cysview.

Det er ingen studier registrert på clinicaltrials.

2 Likes

Kristian Berg sa i en podcast at forskningen han drev med på bl. a. hjernekreft etterhvert kunne havne i et selskap, og at han hadde et par i tankene. Det er vel ikke noen bombe om det var PHO og PCIB han tenkte på i og med at det er lysteknologi som er i bruk.

1 Like

Dette er nok myntet på tidlig forskning i regi av K. Berg som forlengst er kjent. Om den kan knyttes til et bestemt selskap tror jeg PCIB er nærmest.

2 Likes

Nok et flott funn fra @Rodjer på facebookgruppen!

3 Likes

Takk, glemte å dele den her idag faktisk.

1 Like

Noen anelse om når denne ble publisert?

1 Like

Dessverre, det er ikke mulig for meg hvertfall å se.
Den er nok ikke helt ny, men like relevant og kan ikke huske den er delt noe sted tidligere. Jeg har hvertfall aldri hørt den tidligere.

1 Like

Er det denne fra 15. mai 2019?

2 Likes
  1. mai ser det ut som i metadataene

1 Like

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like
11 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (874 likes)
  1. @Savepig (753 likes)
  1. @Snoeffelen (351 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Londonmannen (182 likes)

  2. @Durable (134 likes)

  3. @tekdude (120 likes)

  4. @Hayen (115 likes)

  5. @Mr.Oncoinvest (110 likes)

  6. @RakiRebSnem (100 likes)

  7. @Astrup (84 likes)

Gratulerer!

2 Likes

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Photocure announces new US patent for Hexvix

18 Likes

Kan noen forklare hva de har fått patent på ?

Dette var en fin inngang til helgen :rocket: :rocket:

1 Like