Denne er det bare å like og retweete alt man kan:
Her sier jo reporteren at man nå tester denne teknologien på henholdsvis hjernekreft og tykktarmskreft. Vi har ikke hørt noe fra ledelsen i PHO at slike tester pågår. Så det akjer nok ikke i regi av PHO. Likevel må PHO ha vært innvolvert i denne prosessen ettersom det er Cysview som trolig benyttes som kontrastvæske i begge tilfeller.
Dette må DS konfrontreres med slik at vi får bekreftet hva som er status. Dert ville jo vært fantastisk om det etterhvert også ble benyttet Cysview i disse to kreftformer.
Nuvel, hva frokostv i los Angeles melder tror jeg nok man skal ta med en liten klype salt.
Det er ikke gitt at PHO er involvert, noen av brukerne av Cysview er universitetssykehus og dette kan være akademisk drevne studier. Det er jo interessant å stille spørsmål om PHO kjenner til dette på neste kvartalspresentasjon.
Det er forsåvidt et positivt tegn dersom akademia driver egen forskning med Cysview.
Det er ingen studier registrert på clinicaltrials.
Kristian Berg sa i en podcast at forskningen han drev med på bl. a. hjernekreft etterhvert kunne havne i et selskap, og at han hadde et par i tankene. Det er vel ikke noen bombe om det var PHO og PCIB han tenkte på i og med at det er lysteknologi som er i bruk.
Dette er nok myntet på tidlig forskning i regi av K. Berg som forlengst er kjent. Om den kan knyttes til et bestemt selskap tror jeg PCIB er nærmest.
Takk, glemte å dele den her idag faktisk.
Noen anelse om når denne ble publisert?
Dessverre, det er ikke mulig for meg hvertfall å se.
Den er nok ikke helt ny, men like relevant og kan ikke huske den er delt noe sted tidligere. Jeg har hvertfall aldri hørt den tidligere.
Er det denne fra 15. mai 2019?
En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Rodjer (874 likes)
- @Savepig (753 likes)
- @Snoeffelen (351 likes)
Resten av topp 10:
-
@Londonmannen (182 likes)
-
@Durable (134 likes)
-
@tekdude (120 likes)
-
@Hayen (115 likes)
-
@Mr.Oncoinvest (110 likes)
-
@RakiRebSnem (100 likes)
-
@Astrup (84 likes)
Gratulerer!
En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Photocure announces new US patent for Hexvix
Kan noen forklare hva de har fått patent på ?
Dette var en fin inngang til helgen