Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Du er nokså bastant når du sier at verden forblir nedstengt til tidligst over sommeren. At viruset fortsatt er i omløp er ikke det samme som at verden er nedstengt. Epidemiologer sier at mye kan være gjort til juni. USA som er PHO sitt hovedmarked vil neppe tåle å være nedstengt i så mange uker. Viser det seg at bare en av alle de medisiner og/eller vaksiner som allerede nå testes har effekt mot viruset vil verden plutselig se annerledes ut.

4 Likes
3 Likes

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Asieris er nå godt i gang med å få alt engelsk innhold på plass på hjemmesiden sin.

Cevira APL-1702 er nå listet som Fase 3 i deres pipeline:

http://www.asieris.cn/index.php/list/APL1702_15

Så har man pressemeldingen (google translate funker flott) om at Asieris sin eier har gjennomført en C-series funding.

http://www.asieris.cn/index.php/content/186

8 Likes

Godt fundet Savepig - det ser meget interessant ud, de vil fremover…,

1 Like

Som vanlig kommer ting først fra facebookgruppen. :slight_smile: Men fint å ha det for historikk i fundamentaltråden og.

3 Likes

Legger den her og @Rodjer :slight_smile:

2 Likes

Ja, takk.
Er dessverre ikke så oppmerksom på hvor jeg pælmer ut info :smile:

1 Like

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (1016 likes)
  1. @Savepig (550 likes)
  1. @Snoeffelen (181 likes)

[quote=“Snoeffelen, post:958, topic:18877”]

Resten av topp 10:

  1. @Mr.Oncoinvest (125 likes)

  2. @Londonmannen (97 likes)

  3. @Gheno (89 likes)

  4. @kreinh (86 likes)

  5. @Hayen (84 likes)

  6. @Bonus (81 likes)

  7. @Durable (81 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Gammel godbit som @Gheno rotet frem og delte på chatten.

Enjoy!

https://noble.mediasite.com/Mediasite/Play/63c640985a804220bafed066c8861e6f1d?fbclid=IwAR0m1LizAFi_vL2v-ah6tE4ApQRK8IOEsRjbZHuxwMKYIl8vvpHxCT4fWy0

4 Likes

Denne bør man virkelig se om man er litt interessert i PHO. De vil øke kvaliteten på BLC (man kan ha blue og white light samtidig, noe som gjør det lettere å operere)

Prisen vil også bli lavere. Så, om dette blir godkjent vil nok PHO sine markedsandeler øke raskt.

PS: I presentasjonen sier de at de bruker FDA godkjent contrast agent, og på nettsidene til Imagin Medical står det at de bruker Cysview

2 Likes

Er videoen fra i år?

Ja, det er den. Mener den er rett over en måned gammel

1 Like

Since the American Urological Association (“AUA”) Meeting in May 2019 where leading urologists
observed simulated cystoscopy demonstrations, Imagin has continued to collect additional input on its i/Blue Imaging System from physicians in the United States and Canada.

The feedback has focused on the i/Blue’s ability to display side-by-side white and blue light
images simultaneously, which would enable real-time cancer visualization during resection.
Surgeons would no longer need to switch back and forth between the white and blue light images
to perform the surgery as the current method requires. This advanced viewing option has the
potential to improve surgical technique

3 Likes

image

5 Likes

PHO har en strategi om å bli global leder innen blærekreft. En del av strategien er oppkjøp, her tror jeg Imagin passer fint inn.

2 Likes

Hva er mcap på da?

Ca 40 mill NOK kommer jeg til i farten.

https://finance.yahoo.com/quote/IME.CN?p=IME.CN

1 Like

I videoen om bruk av blue light fritt gjenfortalt, forbehold om feil:
The other company that has the blue light (Photocure går jeg ut fra) , they have data from 25-33% more cancers are removed .So I would turn your shorter surgical procedure into the elimination of surgical procedures down the road. And the American Uorology association has as I said called for it in their guidelines which is really significant for us. So why do we only have a limited numbers of hospitals using blue light? We want to take this to the common hospitals and make a real business out of this. This is what people should be doing. kunstpause But you’ve gotta make it easy for’em, and you gotta make it in a pricepoint were they can get it through their new product committees"

Virker jo som et produkt som kan få Photo sin teknologi langt mer anvendt. Det gir mening at noe som er både rimeligere og enklere å ta i bruk bør bli godt mottatt.
Er det noen som vet om de faktisk har ett 100% funksjonelt produkt, eller er det fremdeles under utvikling?

La også merke til at de håpte å i størst mulig grad unngå safety-studier også lignende, og at de håpte FDA ville dele deres oppfatning. Det vil jo påvirke tidsperspektivet og kostnaden for når dette eventuelt kan godkjennes betraktelig. Virket i hvert fall som Imagine skulle argumentere for “the least burdensome pathway”; så får man se hva FDA kommer frem til at det måtte være.

Edit: Beklager på forhånd, denne burde kommet på småprat. Trodde det var der jeg postet.

4 Likes