Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Photocure ASA - New share capital registered

1 Like

Financial calendar for Photocure ASA

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (455 likes)
  1. @Savepig (244 likes)
  1. @Snoeffelen (79 likes)

Resten av topp 10:

  1. @rosk82 (76 likes)

  2. @myk (62 likes)

  3. @solskimm (61 likes)

  4. @Gheno (59 likes)

  5. @kreinh (50 likes)

  6. @TyrionIV (33 likes)

  7. @InVivo (28 likes)

Gratulerer!

1 Like

Photocure’s partner Asieris Received China NMPA’s Approval to Start a Global Phase III Clinical Trial for APL-1702 (Cevira)

22 Likes

Og shorten er rekordstor :rofl: :rofl:

2 Likes

Jepp, helt genialt og som forventet for oss som følger selskapet tett, dette blir show med stor S!

13 Likes

Kommer det milepælutbetaling for å starte fase tre i ulike land?

2 Likes

Tenker det er på tide å dele denne igjen, jeg. :smiling_face_with_three_hearts:

17 Likes

Er de ikke nesten 2 år på forskudd her? Helt vilt!

2 Likes

Dette er jo svært positivt og særdeles bra melding til tross for at vi har ventet på den😎

Virker nesten på meg som Asieris søker å forsere fase 3 studien i EU/USA. opprinnelig skulle disse ligge et stykke bak fase3 i Kina. Nå ser det nesten ut som hele fase3/CTA er tilrettelagt for en global Fase3 studie. Eller tolker jeg denne meldingen feil?

4 Likes

Denne kom som bestillt… #shortskvis

2 Likes

Kan se ut som de har tenkt å kjøre alt samtidig ja, men at godkjennelsen er på plass i Kina. Det er i så fall veldig gode nyheter. Jeg skjønte egentlig aldri hvorfor de skulle vente med US og EU i utgangspunktet. De ville kanskje se resultater først før de kjører på for fullt.

3 Likes

Bildet er fra signering med Asieris (01.07.19) så det er vel 1 år. Men som nevnt over virker det som de kjører fase 3 studie i USA, EU og Kina samtidig, så man kan vel forsåvidt si at de kanskje kommer til å avslutte tidligere enn tidligere antatt. Korriger meg gjerne om jeg tar feil

3 Likes

Helt enig. I så fall har de gjort noe utrolig smart. EU/USA er ikke godkjent enda, men dersom selve studien er designet i kommunikasjon med FDA trenger det ikke ta lang tid før de får startsignalet over det hele.

3 Likes

Selskapet som eier Asieris klarte å hente inn veldig mye penger i emisjon for en tid siden, kanskje en kombinasjon av større muskler og større tiltro til teknologien gjorde at de valgte å kjøre på?

Bare en spekulasjon fra min side.

6 Likes

Det er et veldig ambisiøst studie de skal sette i gang, de er åpenbart solid finansiert.
Dette åpner jo for godkjenning, ikke bare i Kina, USA og Europa, men i mange andre land hor studien også kjøres. Pluss alle land som “rubber-stamper” FDA og EMA sine avgjørelser.

4 Likes

2 Likes

ABG sprer sin analyse

image

8 Likes

Wow. Har hele tiden trodd at også Q2 ville bli sterkt preget av Covid i US.

Dersom “Physician feedback suggests impressive volume recovery” stemmer, så er jeg veldig imponert. Tidenes innhenting?

DS har sagt på siste presentasjon at blærekreft har prioritet og at den beste behandlingen er med Cysview. Så la oss tro at brukerfrekvensen går opp betraktelig selv om ikke installering av nye scope øker.

1 Like