Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

384 totalt.

Hvordan får du til det når de sier planen var minimum 384 på 15 mnd, men holde på i over 30 mnd ?

384 totalt er riktig, og innrullering er estimert til å ta 15 mnd. Videre tid medgår til oppfølging av pasientene og videre fullføring av studien.
Viktig å ha i mente at innrullering går vesentlig raskere ut i studien, sammenliknet med starten.

3 Likes

Planlagt ferdig desember 2022, med planlagt 384 deltakere.

3 Likes

En klinisk studie varer mye lenger enn tiden det tar å rekruttere pasientene. Man må jo ha svar på hvordan behandlingen går og er også forpliktet til å følge opp pasientene i ettertid av behandlingen.

1 Like

Jeg skjønner dette, ble bare overrasket over at det skal gå 1.5 år fra ferdig innrullert til studien er ferdig. Skjønner ikke at de skal bruke så lang tid på avlese resultater.

Kan ta 9 mnd fra siste innrullering til resultater kan leses av

Hva med de 10 siste mnd ? eller er den en sammenblanding av planen og faktisk fremdrift her ?

15+9 = 24 ikke 34

Det vanlige er at den varer mye lenger og jeg er litt overrasket over at de kun beregner 18 mnd etter siste behandlede pasient – tror det oftest er beregnet til at studier innen onkologi varer 5 år etter behandling på siste pasient (om man er kreftfri i 5 år etterpå regnes man som frisk og derfor følges man opp så lenge)
Det er antakelig noe med denne sykdommens/tilstandens natur som tilsier at det holder å følge opp kun 18 mnd for å vise hvorvidt Cevira-behandlingen har fjernet det vevet som ønskes fjernet og hvilke evnt skader av livmor/bivirkninger man har fått av behandlingen.

Men det betyr ikke at ikke resultater som beviser effekt (efficacy ved ORR/CR og decease control) og varighet (mDOR og mOS), og i tilfellet Cevira fjerne forstadiene til kreft/hpv-virus og interimavlening ift bivirkninger ikke er klare lenge før dette og kan legges til grunn for en søknad om markedsadgang.

7 Likes

Asieris IPO på Shanghai

11 Likes

Henter 3 mrd NOK!

Founded in March, 2010, Asieris focuses on the development of drugs to combat tumours of the genitourinary system. It plans to sell 150 million shares to raise ¥2.07B to support the production of drugs and medical devices, the development of novel therapies, marketing, etc.

4 Likes

Bull eller meh for PHO på kort sikt?

Vi ser hva market siger mandag imo Bull

Kan muligens trigge litt mer info om Cevira og Hexvix ifbm. Asieris.

Utvilsomt positivt at asieris får inn kapital til å utvikle seg videre. Utvikling av legemidler(cevira), uvide salgsapparatet(hexvix) etc.

Om det slår ut på aksjekurs skal ikke jeg spå :wink:
Edit: det savepig sa.

Tweeten er jo ukevis gammal. :stuck_out_tongue:

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (107 likes)
  1. @Savepig (60 likes)
  1. @OYV (57 likes)

Resten av topp 10:

  1. @myk (46 likes)

  2. @rosk82 (45 likes)

  3. @CanonBoy (40 likes)

  4. @h3nk1 (39 likes)

  5. @Hayen (24 likes)

  6. @Teiner (24 likes)

  7. @Bonus (22 likes)

Gratulerer!

Godt nyttår folkens.

5 Likes

Ny kinesisk biotwitter, allerede fulgt av brad loncar

8 Likes

Ny og ny? Registrerte seg januar 2020 og har 28 følgere. What is this

1 Like