Sitter å venter på det samme selv, 37-45kr var sist trade. Føler denne har Hansson rabatt… og det skal utnyttes
I dag har jeg kjøpt meg inn med 50% av det jeg ønsker totalt.
Ser det spekuleres på XI om hvem som selger. Vurderer inngang her igjen jeg også.
Mistenker dagens investor-presentasjon som ikke helt slo til som årsaken til såpass stor nedgang.
Ligger denne på nett?
ja du finner link her
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=417547
side 22 er nok det problematiske, her står det blant annet:
Her kan man som djevelens advokat tolke det som om at partner-avtaler kommer sannsynligvis (først?) om 12-24 måneder.
Ja, lukter fint at den er 12 måneder unna
Innovative Technology Designation for Blue Light Cystoscopy
Blue Light equipment supplier and Photocure partner KARL STORZ Endoscopy-America, Inc. announced its system for performing Blue Light Cystoscopy with Cysview® (BLCC) has received an Innovative Technology designation from Vizient, Inc.
Photocure er spennende nå. Kjøp rundt 38. Stop loss en krone under. Selg ved 49-50 kr.
fra dagens xtrainvestor-nyhetsbrev
High Seas har redusert sin beholdning i Photocure med 100.000 aksjer. Ny beholdning 3,25 millioner.
Ouch, Ikke noe mer å si.
I det klokken slo 16:00 plukket en kjøper opp 60 k aksjer til ca 2.4 mill gjennom CAR.
Venter fortsatt med siste halvdel. Prøver meg på samme trade som sist, ref trenden jeg har postet her flere ganger tidligere:
Så langt i dag har en gjennom CAR kjøpt 40 k. Er det samme kjøper som i går har denne plukket 100 k på to dager.
Vet man hvilket meglerhus hansson bruker?
Han som kjøper mer?
Glemte å skrive at jeg solgte alt i Photocure for noen dager siden. Rundt 41.5. Tror fortsatt denne kan bli bra med inngang rundt 38-40
High seas økte opp igjen 100.000 forrige uke sier stocktalk.no
Snålt.
Etter den økningen er han oppe på 3 350 000, fremdeles en smule ned fra 3 475 000 før jul.
Mulig det var han som handlet med CAR, som tok presist 100 k forrige uke.
Burde vel holdt meg til planen jeg hadde i utgangspunktet, sitte med aksjer rundt 38-40, selge på 48-50, men det ble plutselig mer interessant å sette ledig kapital på et par andre selskaper jeg følger. For de som eier Photocure ville jeg redusert eller solgt alt ved 50 kr. Kanskje litt før.
fra nyhetsbrevet til xtrainvestor
High Seas (Hansson) har kjøpt 190.000 aksjer i Photocure. Ny beholdning 3,54 millioner aksjer.
Han har solgt og kjøpt en del i år.