Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Sitter å venter på det samme selv, 37-45kr var sist trade. Føler denne har Hansson rabatt… og det skal utnyttes

2 Likes

I dag har jeg kjøpt meg inn med 50% av det jeg ønsker totalt.

1 Like

Ser det spekuleres på XI om hvem som selger. Vurderer inngang her igjen jeg også.

Mistenker dagens investor-presentasjon som ikke helt slo til som årsaken til såpass stor nedgang.

Ligger denne på nett?

ja du finner link her
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=417547

side 22 er nok det problematiske, her står det blant annet:

Her kan man som djevelens advokat tolke det som om at partner-avtaler kommer sannsynligvis (først?) om 12-24 måneder.

2 Likes

Ja, lukter fint at den er 12 måneder unna

Innovative Technology Designation for Blue Light Cystoscopy

Blue Light equipment supplier and Photocure partner KARL STORZ Endoscopy-America, Inc. announced its system for performing Blue Light Cystoscopy with Cysview® (BLCC) has received an Innovative Technology designation from Vizient, Inc.

2 Likes

Link til melding på photocure.com

Photocure er spennende nå. Kjøp rundt 38. Stop loss en krone under. Selg ved 49-50 kr.

fra dagens xtrainvestor-nyhetsbrev
High Seas har redusert sin beholdning i Photocure med 100.000 aksjer. Ny beholdning 3,25 millioner.

2 Likes

Ouch, Ikke noe mer å si.

I det klokken slo 16:00 plukket en kjøper opp 60 k aksjer til ca 2.4 mill gjennom CAR. :slight_smile:

Venter fortsatt med siste halvdel. Prøver meg på samme trade som sist, ref trenden jeg har postet her flere ganger tidligere:

5 Likes

Så langt i dag har en gjennom CAR kjøpt 40 k. Er det samme kjøper som i går har denne plukket 100 k på to dager.

Vet man hvilket meglerhus hansson bruker?

Han som kjøper mer?

Glemte å skrive at jeg solgte alt i Photocure for noen dager siden. Rundt 41.5. Tror fortsatt denne kan bli bra med inngang rundt 38-40

2 Likes

High seas økte opp igjen 100.000 forrige uke sier stocktalk.no

Snålt.

Etter den økningen er han oppe på 3 350 000, fremdeles en smule ned fra 3 475 000 før jul.

2 Likes

Mulig det var han som handlet med CAR, som tok presist 100 k forrige uke.

Burde vel holdt meg til planen jeg hadde i utgangspunktet, sitte med aksjer rundt 38-40, selge på 48-50, men det ble plutselig mer interessant å sette ledig kapital på et par andre selskaper jeg følger. For de som eier Photocure ville jeg redusert eller solgt alt ved 50 kr. Kanskje litt før.

1 Like

fra nyhetsbrevet til xtrainvestor
High Seas (Hansson) har kjøpt 190.000 aksjer i Photocure. Ny beholdning 3,54 millioner aksjer.

Han har solgt og kjøpt en del i år.

1 Like