https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-pho-ol-earnings-210954201.html
Trodde aldri jeg skulle få laste pho aksjer for under 50,- igjen! Må bare takke markedet for denne gaven. Blir i en skuff i 3-5år
måtte plukke litt da den falt under 50. rene juleaften nå!
Ser litt framover til Q3.
Q3-18 var for mange en skuffelse. Samtidig var det første gang på en stund at det var økning fra Q2, så trenden ble på en måte snudd selv om økningen var minimal.
Så la oss se på Q3-18. Da var det 16.5 i US. Forsetter vi den fine trenden nå blir det rekordøkning Q vs Q, Dvs 18 til 19.
Klarer vi 28 fra US vil vi ende på 70% stigning fra Q3-18 (16.5 mill). Ny rekord såvidt meg bekjent.
Dette kombinert med plusstall vil bli utrolig bra. Så å laste opp under denne korreksjonen vil bli gull verdt på 3 mnd sikt.
At Q3 ble en skuffelse i fjor var først og fremst longs som lurte oss selv og ikke så tilstrekkelig godt bakover i årene i forkant.
Det var jo et vesentlig skille i seg selv at det var vekst fra Q2 til Q3, men likevel bare falt alle oppblåste estimater i fisk.
Langt mer realitetsorientert i år.
Hysterisk bilde:
Trauste photocure knuser de fleste, men blir knust av trausteste medistim
Men det var vært vekst for cysview fra q2 til q3 alle år med unntak av 2015.
Ja Hayen
Ser ut som du har rett. Tok det fra hukommelsen at det var fall i 2017, men det stemmer ikke. Vet ikke hvor jeg har det fra.
Men i år forventer jeg fin vekst fra Q2. Tipper 28 mill. Ref. Dahl på Q2 he he.
Sick
«Selskapet eier også 10% av Photocure ASA som er notert på Oslo Børs og som anses som spesielt interessant», skriver selskapet i årsberetningen.
La amerikanerne eller kineserne overta det!
Klinikk nummer 127 lagt til på Cysview.
@togtulle
Du som er Klinikksjef, hvilken har kommet til idag?
Det skjer da litt i dette “stille” kvartalet også da
Føler meg rimelig trygg på at hverken Dahl eller Schneider driver gjøn med oss når dem fortalte om stigende inntekter, kostnadskonsolidering og sterk flexiskop pipeline nå framover.
Og det herlige nå er at q3 2018 var av den litt svakere utgaven med kun 7 stk utplasseringer noe som kan gjøre q3 2019 meget spennende.
Washington University Department of Surgery
Noen som sitter på eller vet om det eksisterer et transcript av DS sitt intervju med Edison eller selve q2 presentasjonen?
Noen som har oversikt over antall klinikker lagt til hittil i 3. kvartal?
5 stk
Hypergris
Fantastisk, og Mega stor takk:+1:
Vet du om det finnes tilsvarende fra Edison intervjuet i juli?