Er vel lite sannsynlig at 60 brytes før q3.
Men hvis q3 blir en positiv overraskelse, så ser jeg for meg 60-80 som ny range, alt ettersom hvor god salgstakt Photocure kan vise til
Er vel lite sannsynlig at 60 brytes før q3.
Men hvis q3 blir en positiv overraskelse, så ser jeg for meg 60-80 som ny range, alt ettersom hvor god salgstakt Photocure kan vise til
Hvorfor det?
Fordi nye penger vil ha bekreftelse på at dette går veien.
Vi burde få DS til å si at de vurderer børsnotering i US. Det vil sette fart i kursen.
Tror folk kan ta det helt med ro. Det er vel mer snakk om å ta vare på vår «intellectual property». Det kan også ende i en ny patent, der man inkluderer nye egenskaper. Dessuten øker det selskapsverdien ved et oppkjøp.
R&D er tross alt kuttet voldsomt det siste året.
Hvorfor notering i USA ?
Er ikke noe problem for amerikanere å kjøpe PHO på OSE
Jeg skal ikke uttale meg om det vil være en total sett fordel eller ulempe med sidenotering, men det er på det rene at DS har snakket om å gjøre selskapet mer tilgjengelig for amerikanske investorer.
Jeg har en følelse av at denne aksjen begynner å nærme seg bristepunktet før den tar av.
Vi er nok rimelig nær et kritisk punkt nå så får vi bare satse på at den vipper nordover.
Kanskje en partner er interessert i å prøve blc + HAL med sjekkpunkthemmere?
@Rodjer
Har du noen tanker om hvor lang tid prosessen med å få dette godkjent vil ta, og hvordan prosessen rundt å få en slik utvidet godkjenning av Hexvix/Cysview sine egenskaper er? Er det snakk om like omfattende tester og prosesser som ved å få et nytt legemiddel på markedet?
Har topp 20 lettet på seg?. Syns jeg ser 42 prosent på siden deres.stemmer det?
Er ikke all verden aktivitet i det siste:
Jeg er nok ikke den riktige å svare på dette.
Her må nok @Snoeffelen eller andre på banen for å forklare tenker jeg.
Den knallmeldingen fra selskapet og kursen knapt rører seg, må være pga den flotte oppgangen vi hadde på fredag. Uansett, blir ikke klok på OB.
Ja, enig.
Bortimot ubegripelig, men nærmer seg uansett payback time.
Latterlig, men har blitt vant med dette som pcib aksjonær. Hadde håpet jeg skulle slippe å se det i PHO…
Oslo børs har veldig fokus på olje, fisk og shipping. Håpløst å komme med en blockbuster i Pharma. Ikke før det kommer interesse fra utlandet… Noen utenfra må vise interesse. Når oppkjøp av Photocure kommer vet ikke norske meglerhus hva som skjedde…
Nei, her blir det ikke riktig prising før det blir snakk om oppkjøp. Interessen blant større norske investorer er lik null.