24 mill omsatt,fint!
De gir seg ikke
hm, tar en pause, mer cash resten av juni, just in case;)
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-129
Tok meg tid til å høre på denne podcasten. Må si at de er som en gave
Jeg er imponert hvordan Dan får det til. Setter en del langstiktige penger her.
Husker ikke om det er i den episoden eller q1 DS nevner kunngjøring av ny Europa sjef, men det er nok noe av det første som nå snart meldes i tillegg til at CTA må nærme seg med stormskritt.
Nesten så en skulle tro de har et oppdrag. Og at hensikten ikke er å tjene penger.
Det er mer logisk å se at en konservativ short satt rundt 79 kan ha noe for seg.
Det kjøret de startet på 74 med enormt volum ift vanlig handel mens alle kunne se at topp 50 bare satt og fanget opp alle aksjer de dunket ut fremsto som ren kamikaze. Sjelden vært enklere å sitte i ro og akkumulere under et kursfall enn da, det eneste de hadde på sin side var shaky makro.
Kan føre til en skikkelig rally, hvis vi får en god nyhet nå fra PHO
Tipper den shorten er mer en generell hedge med tanke på makro og ikke satt av veldig selskapsspesifikke grunner.
Stakkars folk er ikke insidere på tekinvestor så de ser ikke topp 50 listen
Ikke vær som voleon og worldquant, bli insider i dag!
De gir seg ikke de fuckerene
Bli insider, der kan du se shortersupplierne fylle opp med aksjer og gjøre seg klar til å kaste de ut
Du solgte i går, du. Litt for tidlig ute?
Kjøpte faktisk tilbake igjen da jeg sa jeg hadde tatt feil og solgte igjen i dag
Dere tradere altså Jeg kjøpte og solgte 2k i november. Da var det 5 år siden sist jeg solgte noe i pho. Har nå en post på et par promille med inntil 20 års perspektiv.
Men for all del, du kan få rett. Hansson, Spetalen og nå Pareto. Det er ikke mine favoritteiere, jeg ville ikke brukt noen av dem som bjellesauer.
Nesj, jeg bommer hele tiden, og er like raskt inne igjen