Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Trenden med kjøp off-books fortsetter. Noen ønsker volum uten å flytte kursen.

Hej Norge

Har tænkt det samme – er det Aseris der er på spil i forkant af gode nyheder
Hexwix eller Cevira :slight_smile:

Store poster de sidste 14 dage out off book – mystisk.
Ikke alle poster kan ses på top 20.

Dansken

Apropos Hexvix / Cevira. Er det i utgangspunktet ventet noen news i H2?

Fritt fra minnet mener jeg det ble nevnt H1 2022. Korriger meg hvis det er feil.

Hexvix kina : Mulig godkjenning mot slutten av 2021
Cevira : første resultater forventet på på nyåret

1 Like

Jeg antar at svaret er “nei”, men for sikkerhets skyld: foreligger det noen estimater på markedsstørrelse, sannsynlig salg mv?

Here you go:

1 Like

Interessant å lese det igjen, det jeg la merke til nå var;
During the regulatory review and approval process for Hexvix, Asieris plans to initiate launch preparations including reimbursement applications and collaborations with blue light cystoscopy (BLC®) equipment providers.
Hva slags equipment er allerede installert i China og hvor mange? Det er selvsagt av stor betydning hvor fort dette markedet vil øke.

2 Likes

Hej Norge

Er klar over at der måske først sker noget i starten af 2022 – men hvem ved hvem der positionerer sig i forkant/god tid. Kineserne ved nok mere end os på forum :slight_smile:

Dansken

Disse er på vei opp på topp 50, nr. 31 med ~168k aksjer nå.

Edit:

Merk også hvordan en aktør i hver eneste sluttauksjon ligger og fisker etter stort volum (typisk ~30.000 aksjer - i dag på 119,7). Om det er Voleon eller ovennevnte fond er ikke så farlig. La oss bistå dem med å ta oss høyere også de neste ukene.

4 Likes

Har vist styrke de siste tre uker nå Pho :dart: Ser ikke bort ifra mer ang Kina å Hexvix.

2 Likes

Ny klinikk oppført på Cysview.

Massachusetts General Hospital Department of Urology/Mass General Waltham
52 2nd Ave, Waltham, MA 02451

20 Likes

pho3

Igjen går det større ordre utenfor børs. Jeg fortsetter å tolke dette (utelukkende) positivt.

1 Like

Ja de som vi akkumulere ligger bare og tar imot alt som kommer, uten å presse kursen oppover.

Interessant er det også at vi trolig får den laveste dagsomsetningen (så vidt jeg kan se med et raskt blikk) på et par-tre år.

Edit:

Om man ser bort fra handlene utenfor børs.

https://photocure.com/news/full-publication-from-u.s.-registry-now-available-investigating-utility-of-blue-light-cystoscopy-after-bladder-cancer-treatment-with-bcg/

Key study results included: The overall recurrence rate was 45% (detection with BLC). Detection of recurrences with white light only in the same patients would have been 39.4% (n=111/282) instead of 45.0% (n=127/282) with BLC. Furthermore, without BLC, 12.6% (n=16/127) of the total recurrences would not have been detected.

3 Likes

Hvor signifikant er denne forbedringen med å bruke BLC på 12,6% når en ser på det fra et medisinsk ståsted og ikke fra et menneskelig ståsted? Er det å betrakte som betydelig forbedring eller marginalt? For de 16 som ikke ble oppdaget med WL er det selvsagt katastrofalt.

12,6% er ganske mange om man regner med at det gjelder for f.eks 10 000 pasienter også.

2 Likes

Godt poeng.

For forsikringsselskaper er det jo mennesker som fortsetter å være i poliklinisk setting og arbeidsføre i mange år som de ellers kunne risikert å ikke være