Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ikke glem at vi fikk 8 VA hospitals pÄ en desember kveld i 2018

2 Likes

I min oversikt har jeg 14 nye klinikker registrert i Q3, totalt 136. Var det 2 til det kvartalet ?

1 Like

14 stemmer.

2 Likes

En side ved den nyligste kursutviklingen i PHO er at det sjelden har vÊrt noe positivt for den aksjen Ä komme ukonsolidert inn pÄ hÞye kurser fÞr en kvartalsrapport, da har det vÊrt sell on news sÄ det kokte etter som resultat.

NĂ„ “vet” vi at pĂ„ Q4 kommer det til Ă„ vĂŠre et enormt overskudd for PHO pga up front. Ligger an til et nytt herlig legg om ikke resten av tallene er forferdelig under forventning

6 Likes

Eg lurer pÄ om vi allrede no ser at volumet skrumper inn, og at den dÄ muligens skal oppover igjen?

Jeg kommer ihvertfall til Ä se nÞye pÄ topp 50 fremover. :smiley:

Market cap i skrivende stund er 1,65 mrd og den er ned 25% fra topp, er ikke avskrekkende overhodet

2 Likes

Det er vel mer sannsynlig at skrumpende volum vil ta oss ned, spesielt med tanke pÄ brudd under 78 der det er omsatt marginalt med aksjer ned til 60 :roll_eyes:

Joshua Meeks: Well I think number one, as surgeons, we should continue to do a great job. I mean to me, I would argue if you have the option to do blue light cystoscopy, you can see the carcinoma in situ better. All the data suggests that you potentially are doing a better TUR with blue light cystoscopy. So that surgical resection of CIS, we don’t know what that contributes, but it certainly affects recurrence rates.

6 Likes


“But I love the message of number one, be a good surgeon, take care of your patient, use blue light if that helps, do the best resection that you can do”
 enda en grunn til Ă„ velge Cysview selv om denne legen virket Ă„ vĂŠre noe skeptisk ift blĂ„lysets effekt

2 Likes

Hjelper at alle studier underbygger blc bruk.

1 Like

enig. har du lagt ut denne? husker ikke Ă„ ha sett den her enda: https://www.med.unc.edu/urology/patientcare/procedures/blue-light-cystoscopy/
legg merke til siste kulepunkt under"why are Cysview used?" *Improved information to use to plan future care for bladder cancer. interessant, hva menes med det?

2 Likes

Kan ikke huske det sikkert, tror ikke det😀

2 Likes
4 Likes

44TH ANNUAL WINTER UROLOGIC FORUM

January 17 - 21, 2020 starter idag. Photocure deltar men programmet er sÄ heftig at jeg tÞr ikke si om hva eller hvordan.

https://meetings.association-service.org/wuf/annual

https://meetings.association-service.org/wuf/schedule

2 Likes

Ser det kommer opp Congresses & Events in 2019, men det er 2020 :grin:

2 Likes
5 Likes

Dette er flott levert av Sia Dashemand.
So essentially, of the 18 thousand people that died last year from bladder cancer, 10 percent of them, or 1,800 patients could have been saved with this technology.

I tillegg sier programlederen at det ogsÄ gjÞres tester pÄ andre krefttyper, deriblant svulster i hjernen og tykktarmskreft, spennende saker.
“Can this be used for other cancers? They are testing it on brain cancer patients. It’s difficult to insert the agent into the brain as easily as it is to do for the bladder. But there are trials going on now for brain and colon cancer as well.”

10 Likes

Det foregÄr tester pÄ tykktarmskreft og kreft i hjernen?

Dette var fullstendig nytt for meg.

Dette bÞr jo vÊre obligatorisk spÞrsmÄl til Schneider ved Q4. :slightly_smiling_face:

Tipper dette er relatert til Kristian Bergs forskning men er ikke sikker :thinking:

Photocure har selvsagt ikke sÄnne trails gÄende. Annen forskning i samme gate bare.

Flott reklame btw. Pasienter skjĂžnner snart at det er alternativer til WLC.