Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Hvis Asieris har lyst Ă„ kjĂžpe PHO fĂžr 1 okt. trenger vi ingen nytt styre. :innocent:

1 Like

Handel stoppet igjen. Det skjĂžnte jeg ikke helt

Pga. 10% ned fra topp pÄ 57,3?

Hvorfor var det ikke noe om milepĂŠlsutbetaling i bĂžrsmeldingen??

Da ble det volum idag for de som har savnet​:joy::joy::+1:

Typisk. Skulle vĂŠrt inne i SSG istedet

Aha
NÄr fÞrst meldingen kom sÄ ble det gevinstsikring

Vet ikke om de fÄr noe fÞr godkjenning, men det er nok i praksis en formalitet nÄ

I fÞrste omgang ja. De som har kjÞpt siden 10.32->nÄ har kunne fÄ penger pÄ gata, og tatt ut endel av oppgangen pÄ forhÄnd.
Tipper det fortsetter videre opp nÄr de korteste pengene er ute igjen

KjĂžpte bitte litt over 50. MĂ„ komme noe som kicker den godt over det snart.

NĂ„ er det jo bare Ă„ lene seg tilbake og vĂŠre langsiktig, for Cevira har alt i seg til Ă„ generere enorme lisensinntekter.

Det skal bli interessant Ă„ se mer data enn “met primary endpoint” og “robust safety profile”

Alt tyder pÄ at en gullfugl landet hos PHO idag

24 Likes

Har sendt mail til Dahl om de kan komme med en detaljert melding angÄende MilepÊler og potensielle betalinger. Verdt et forsÞk.

2 Likes

Det fantastiske med Photocure pÄ dagens kursnivÄ, er at man fÄr tilgang til et sÄ enormt potensiale med samtidig sÄ lav risiko! I andre farma selskaper mÄ man som regel vÊre villig til Ä tape alt for Ä fÄ tilsvarende oppside!

5 Likes

jeg tror at de fleste har sett pÄ denne phase III cevira som en stor risk. Helt enig med deg.

1 Like

Med en bÞrsverdi pÄ under 1,2 milliarder bÞr det vÊre veldig mye Ä gÄ pÄ fremover.

1 Like

Er vandt med at hver god nyhet blir solgt ned greier vi Ă„ snu den trenden i dag?

Lad os se hvor fomo fÄr os hen de nÊste dage det burde jo vÊre reprise men jeg er fÞr blevet skuffet.

1 Like

https://www.finansavisen.no/helse/2023/09/20/8037589/rally-i-norsk-legemiddelaksje

1 Like

PÄ en side klÞr det etter Ä selge, men sÄ er jo kursen historisk meget lav sÄ blir sittende

1 Like

Man fÄr sjelden noe sÊrlig stÞrre oppgang pÄ en dag enn dette. NÄ mÄ markedet og analytikere fÄ fordÞye innholdet i meldingen. SÄ vil en reprising tvinge seg frem. Det er jo ogsÄ flere andre triggere som kan bidra!

5 Likes