Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

NĂ„r det ser ut som det er tendenser til litt opptur blir den trykket tilbake med en eneste gang

Det der er ogsÄ min grunn for at jeg fremdeles sitter her, selv nÄr omtrent hver dag er en lidelse.

Synes for Þvrig det er pÄ hÞy tid styremedlemmene kjÞper litt aksjer, eller har de overhode ingen tro pÄ selskapet de styrer?

Den eneste jeg vet som har investert er Hallerberg, resten av styret stÄr oppfÞrt med aksjeinnehav null i Ärsrapporten for 2022.

2 Likes

Det er vel ikke sÄ uvanlig at styremedlemmer i et modent(?) selskap som PHO ikke sitter med aksjer.
De har vel bÄde andre styreverv og stillinger som er hÞyere pÄ agendaen.
Men som du sier er Hallerberg investert. (han har 25% gevinst forelĂžpig)
Hadde egentlig trodd vi ville merket mer til han.

2 Likes

Men Rocambole var ikke dþd
 heller ikke PHO. Selv med en og annen tviler i aksjonérmassen.

Snur opp igjen.
Er det en begynnende FOMO fĂžr Asieris sin presentasjon av Cevira-studien om vel 14 dagers tid?

2 Likes

Jeg har hvertfall posisjonert meg for dette med en post :slight_smile: Bouncer fra tungt oversolgt pÄ ma200. Aseris-presentasjon om kort tid. BÞr vÊre duket for litt FOMO fremover

2 Likes

Merkelig greier. NÄr kursen gÄr ned sÄ er d mye syting og d skjÞnner jeg pÄ en mÄte, men nÄr kursen plutselig KAN se ut for Ä ha bunnet ut og snudd, da er d tyst som i graven.
Ja ja fÄr hÄpe vi starter oppturen sakte men sikkert nÄ da mot Asieris sin presentasjon og at d eksploderer etter d

1 Like

Tok over 20 minutter fĂžr den fĂžrste handelen ble gjennomfĂžrt i dag, kanskje billigsalget er over?

1 Like

Tror svenskene har sluttet Ă„ selge
skulle ikke ha sagt det

Alle holder pusten :grinning:

2 Likes

Ny post pÄ 30 000 aksjer, noen selger seg ut og blir tatt i mot med Äpne armer.

Hvor ser du det?
Omsatt nesten 20k aksjer til nÄ i dag

Infront:
10:49:44 56,600 30 000

1 Like

Syns de som selger burde gjerne tatt seg litt bedre betalt :wink:

1 Like

SÄ sant men tÄlmodigheten har sikkert tatt slutt eller tvangssalg, flott Ä fÄ inn mer aktive investorer.

Har lurt litt pÄ hva blir prisen pÄ en Cevira behandling for livmor kreft, har sett snÞffelen har antydet 25000 per behandling. Det er vel rimelig pris for en nesten 100% sikker helbredelse. NÄr vi vet at Asieris lager en produksjon pÄ 820 000 enheter med Cevira per Är blir det mye penger i Äret.
Hvem er det som bestemmer prisen, har PHO en minste pris eller har de medbestemmelse pÄ prisfastsettelsen? Kan tenke med det blir vanskelig forhandling med kinesiske myndigheter, da det er snakk om store belÞp.

1 Like

Det langsiktige mÄlet for Photocure innen urinblÊreoverflatekreft bÞr vel vÊre Ä ha et HD flexiscop som diagnostiserer i real-time med omgÄende laserkirurgi poliklinisk. Flexiscop med utskiftbar front sÄ man slipper sterilisering og tidstap.

Billig og rask behandling med enestÄende resultater. Poliklinisk med laser har vist seg Ä vÊre 8% bedre enn normal TURBT-behandling i operasjonsrom.

AltsÄ BLC minimal invasiv laseroperasjoner der det foretas laserablasjoner med hÞy-energi laserpulser levert fiberoptisk og der diagnostisering skjer samtidig med HD BLC flexiscop.

Danskene har vist bruk av slik laserablasjon som ikke en gang trenger smertebehandling eller narkose.

Begrunnelsen er at laserpulsene er sÄ raske at de ikke registreres av nervesystemet og derfor ikke gir nevneverdig smerte

.Vi vet at BLC har aller best resultater pÄ CIS, som nettopp er overflater med Þkt metabolisme. Med de fantastiske resultatene bÄde Asieris og VeteransforsÞkene har vist, ligger BLC lysÄr foran WLC i Ä finne slik kreft, der WLC misser 34% i forhold til BLC.

SÄ gjelder det bare for Photocure Ä fÄ i gang denne type poliklinisk behandling over alt.

Da vil Photocure ta hele markedet og bli SOC for denne type kreft. Dette vil bli en utrolig pasientvennlig behandling, som virkelig setter pasientene i sentrum.

Det gjĂžr at behandlingen vil bli veldig populĂŠr og effektiv for pasientene. Photocure vil bli den store vinneren.

Jeg ser gjerne en sylskarp strategi for hvordan Photocure skal komme i en slik SOC posisjon snarest mulig. I Europa bĂžr det raskt vĂŠre mulig i det minste.

https://photocure.com/news/new-study-demonstrates-that-tumor-removal-in-the-outpatient-setting-is-as-good-as-turbt-under-general-anesthesia-4355043

Four-month recurrence-free survival was 8% higher after laser-ablation of the bladder tumor compared to TURBT, and the predefined noninferiority criterion was met.

12mndrs resultatene mÄ ha foreligget i mai i fjor, men jeg finner ingen rapport pÄ det. Noen som kan fÄ tak i dem?

2 Likes

Endelig skal resultatet fra Cevira presenteres - fÞrst pÄ konferansen i Stockholm 13. til 16. mars:

https://newsweb.oslobors.no/message/611560

Deretter i San Diego 16. til 18. mars

https://newsweb.oslobors.no/message/611715

Schneider uttrykte pĂ„ Q4 at Cevira er “hovedproduktet” til Aseris - og at Aseris er veldig fornĂžyd med resultatene. NĂ„r resultatene er ute, tror jeg det blir blest om denne behandlingen (som virkelig er etterspurt for pasienter som rammes - der det ikke finnes noen reelle konkurrenter) og forhĂ„pentligvis fĂ„r investorer stĂžrre interesse for PHO/Aseris. Spennende dager/uker - det nĂŠrmer seg!

5 Likes

Mars kanskje


2 Likes

He he - takk for at du gjorde meg oppmerksom pÄ feilen. Har korrigert innlegget.

1 Like

Har gÄtt gjennom programmene for disse konferansene og finne ikke at cevira phase III er satt opp i programmet i noen av dagene. Er det noen som har sett eller vet nÄr presentasjonene foregÄr hvilke dag og tid?

Jau.
LĂžrdag 16.03 i Stockholm og 3/17/2024 between 4:15:00 PM and 5:30:00 PM i USA.

5 Likes