Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

TTT i biotek. I 5 Är har vi ventet pÄ Cevira og Hexvix i Kina. Vi er heldigvis pÄ siste strekket nÄ.
Har inntrykk av at tÄlmodigheten blant investorer er langt mindre nÄ enn for bare, skal vi si, 2 Är siden.
Mulig alle floppene innen biotek i denne ventetiden er litt av Ă„rsaken til det


2 Likes


Status for Cevira er nĂ„ forandret under ‘Pipeline’ pĂ„ Asieris sin webside. Pilen har krysset over i NDA feltet.

17 Likes

Den har beveget seg siden dette faktisk. NÅ kan det ikke vére langt unna :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Likes

Det er i grunnen ikke noe sÊrlig negativt Ä skrive om Photocure for tiden. Diskusjonen har vÊrt noksÄ balansert.
Mange andre biotek selskaper har hatt mye ubalanserte innlegg. Overveinde positive innlegg, og resultatet ser vi nÄ. Mange har brent seg, sitter fast i ruinene.
Godt for min egen part at jeg har sittet fast i Photocure slik at ikke jeg ogsÄ ble blendet og kjÞpt meg inn i luftslottene. :grimacing:

2 Likes

Ser jo ut som, ut i fra sliden, at de er klare til Ä sende NDA nÄ i og med enden pÄ pila er nÄdd den stipla loddrette streken.
Det betyr vel at vi stÄr pÄ startstreken

Det er faktisk litt etter hvordan skjerm man ser dette pÄ, hos meg har pilen ikke krysset over i NDA feltet, men ligger tett inntil den stiplete linjen. NÄr jeg sÄ dette pÄ en buet skjerm var den lang inn i NDA feltet.

Hos meg har den krysset over bÄde pÄ buet og flat skjerm :slight_smile:
Har uansett ikke sÄ mye Ä si, nÄ er det bare en liten dose tÄlmodighet som gjelder.

2 Likes

Fra mobil

“I promise, just the tip!”

:stuck_out_tongue:

2 Likes

Var det ikke slik at Asieris hadde sin kvartalspresentasjon i morgen?
Hvem vet, kanskje fyren pÄ IT i Asieris, som oppdaterer hjemmesidene, har fÄtt beskjed om det er bedre publisitet Ä oppdater pÄ Cevira etter presentasjonen, siden det skal vÊre en nyhet? :man_shrugging:

2 Likes

Ikke alltid BCG er god behandling. Bivirkninger har det og. BLC med laser mÄ bli SOC!

Det er utrolig at fĂžrstevalgbehandling er WLC med BCG! NĂ„r det finnes BLC omtrent uten bivirkninger!

knittinbabe

Apr 22, 2024 ‱ 7:54 PM

I was diagnosed with bladder cancer in April '18 ,Had 9 BCG instillations. BCG failed so in AUgust '19 I had RC/IC. Scans were good until July '23 when they found it had recurred in my Liver and kidney. I received Gemzar and Carboplatin. Next scan showed some improvement. Was put on Bavencio/Avelumab for the past 4 months. Just had my 3 month CT and disease has progressed, lung nodules, increased tumor size in liver and kidney. Have an appointment with oncologist on May 1 to discuss treatment plans.

I was wondering if anyone has had similar experience. What was the treatment protocol you received and were you given treatment options and any other info you can give me.

https://www.inspire.com/groups/bladder-cancer-advocacy-network/discussion/new-ct-results-not-good/?dderh=41d6871246a4a68a61ece57e0e81aeac

2 Likes

Det er helt forferdelig at der sitter Merck, og betaler sikkert FDA stort for Ă„ trenere nedklassifisering av BLC flex scop.
Det er faktisk lovlig Ă„ donere til FDA!
Resultatet er at Merck tjener grovt pÄ BCG, pasientene fÄr behandling som vist til over, det gÄr svÊrt dÄrlig!

Og Photocure kommer ikke av flekken!

Linken er hentet fr Bcan som liksom skal vĂŠre pasientenes side? Men er det tydeligvis ikke.

Pasienten her fÄr INGEN gode rÄd via Bcan, som bare melker medlemmene!
Likevel forklarer Pho hvor godt de samarbeider med Bcan. Det er ljug! Bcans eiere tar pengene der de finnes. Gjennomkorrupt, uten tanke for pasientenes ve og vel!

Photocure mÄ se Ä riste disse folkene!

Merkelig at pasientorganisasjonene ikke skriker hÞyere for Ä fÄ myndighetene til Ä gi de nÞdvendige godkjennelsene, slik at pasientene fÄr den desidert beste behandlingen. All forskning er klinkende klar.

3 Likes

Rimelig grĂžnn her, men hva slags behandling brukes i Norge?
Hvis d ikke er BLC med laser burde man ikke da gjort noe med her pÄ berget i alle fall som igjen kan vises utenfor landets grenser?
Eller er vi sÄ ubetydelige og kanskje i lomma pÄ FDA eller det Europeiske godkjenningsorganet sÄ vi kun tilbyr BCG her til lands ogsÄ?
I tilfelle, hva med litt sunn fornuft?
Kan en pasient som fÄr pÄvist denne typen kreft her til lands kreve Ä fÄ BLC?

Det er fritt sykehus valg i Norge sÄ jeg gÄr ut fra det. Kongen har og har hatt blÊre kreft lurer pÄ hva de undersÞkte han med? Den store PHO organisasjonen til PHO i Norge burde sÞrge for at alle som har mistanke om blÊre kreft blir undersÞkt med BLC.

Det kom ikke Q1 melding fra Asieris i dag?

StÄr «projected» men kommer vel fort i lÞpet av dagen / de nÊrmeste dagene.

2 Likes

He he, «projected» til 25. april, kan jo da kalibrere det mot at det ogsĂ„ stĂ„r at 4q23 resulter pĂ„ 18. april 2024


1 Like

De burde komme med en oppdatering i dag og korrigere denne projected datoen.

Man skulle jo nesten tro det hadde kommet en eller annen “god nyhet” for kursen synker som en stein i skrivende stund :sweat_smile:

Ned nesten 3% og er dermed ned over 20% siden nyttÄr.