Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Nei, på Hegnar har de ikke trua! :sweat_smile:

Det er robothandel i nesten alle aksjer.

2 Likes

Noterer meg at Asieris aksjen har hatt et betydelig dropp denne uken.

Hvordan er det droppet i forhold til den bra oppgangen Asiers har hatt de siste månedene som det er referert til her på tråden?

Kan jo ha en sammenheng med at de kinesiske børsene generelt har vært svake den siste tiden.

De kinesiske biotek indeksene er også mye ned i det siste.

Ok, it is a riddle for me. (source Pareto)

Jeg ser at SEB har økt med 550k aksjer og har fått en konto til på 140k aksjer. (8 konti)
Til sammen opp til 21,76% !!

Men jeg ser ingen salg innenfor topp50 som frigjør så mange aksjer?


Bank of NY…

Har også okt, en ny konto og mer… 111k + 72k

Ser at Goldman Sachs er ute av 20 største listen, de satt med rundt 600 000 aksjer så vit jeg husker. De 20 største har økt til 53,89%. Svenskene har vel ikke noe valg de må kjøpe mer siden de sitter på så mye aksjer, 23,2% SEB plus Avanza Bank AB pluss Handelsbanken AB og Nordnett AB.

@myk , jeg tror at svenskene har et valg.

Ny liste,
https://photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information

Blir interessant å følge med hva svenskene gjør fremover, norske aksjonærer 6,62% og amerikanske banker 20,11% av de 20 største.

SEB over 5% grensen igjen.

1 Like

Økt med 290 000 aksjer tok vel noen av de 600 000 som gikk til 51.

Merkelig hvordan de til stadighet er over/under flaggegrensen

Det er bare den ene kontoen. SEB har mange klient kontoer. :thinking:

************************ ALERT**********************

Mange nye klinikker oppført på Cysview ikveld :sweat_smile:

Valley Baptist Medical Center – Brownsville
1040 W Jefferson St, Brownsville, TX 78520, United States

Temple University Hospital
3401 N Broad St, Philadelphia, PA 19140

Temple University Hospital – Jeanes Campus
7600 Central Ave, Philadelphia, PA 19111

Duke Ambulatory Surgery Center
Duke North Pavilion 2400 Pratt St Durham, NC 27710-3976

SSM Health St. Mary’s Hospital
6420 Clayton Rd, Saint Louis, MO 63117

Trinity Health Muskegon Hospital
1500 E Sherman Blvd Muskegon, Michigan 49444

DMC Huron Valley-Sinai Hospital
1 William Carls Dr, Commerce Charter Twp, MI 48382

Glenbrook Hospital
2180 Pfingsten Rd, Glenview, IL 60026

23 Likes

Lover godt, svenskene øker til 24,86% og 20 største 54,31%. Dette må skulle en tro slå ut i kursen snart. Tror at til nå har de bare ligget og tatt i mot det som har kommet.

1 Like

Børsene stiger og PHO faller. Alt er som vanlig. :cry:
Lavere nå enn da Hansson panikk-dumpet sine aksjer for 3 år siden.

Dersom en ser siste radforsk podcast nr 269 hvor DS intervjues av radforsk sammen med Roger sitt innlegg som viser et stort antall nye scope-utplasseringer for BLC så kunne en være fristet til å tolke dette som et resultat direkte av det som kommer frem av DS klargjøringer.

Beskyldningene mot PHO at WLS er like godt som BLC er falske og det ble bekreftet av motstanderene. (og de var glade for å ha tatt feil)
(all reklame er god reklame)

Der var 5 ganger så stor interresse / oppmøte for Photocure sammenlignet med tidligere konferanser.

Er der grunnlag for å stille spørsmålet om den massive økningen i utplasserte scopes roger viser til er et resultat av siste konferanse eller sagt på en annen måte .

Er dette begynnelsen på gjennombruddet

1 Like

Ja jeg tror at vi nå endelig er ved et gjennombrudd for bruk av BLC, ingen tvil lenger om at BLC gir bedre resultatet en WL. Det jeg finner merkelig er det salget som finner sted i PHO. På meg virker det hodeløst å kaste ut aksjer som nå foregår. Stadig lavere topper og bunner men det vil vel snu på et tidspunkt.

1 Like