Hm, hva med å kjøpe aksjer i Asieris?
Noen som har erfaring fra handel i kinesiske aksjer?
Hm, hva med å kjøpe aksjer i Asieris?
Noen som har erfaring fra handel i kinesiske aksjer?
Har prøvet både gennem Nordnet og Ringkøbing landbobank — de påstå begge at det kun er profesionelle handlere der kan handle
Så ingen Asireis her
Har forøvrigt talt i telefon med begge banker
Dansken
Ikkeno’ stress med PHO i disse tider. Det er en god forretning, og selskapet er dessuten loaded med cash.
Da skal kanskje Photocure ned til en kurs mellom 24 og 10 kr da? Kanskje litt høyere om Cevira blir godkjent?
Stress er det nok av til alle.
Især for de “kortsiktige” som bare skulle hente gevinst på en evt. Cevira-godkjennelse. Det ene er at ting trekker ut i tid.
Det andre er at gevinsten smuldrer bort.
PHO-kursen etter en evt. Cevira-godkjennelse blir neppe helt det samme fra et kursnivå på 40-45 +,som fra 60 + som vi hadde så sent som ved årsskiftet.
Mange skal vel på kort sikt slite med å gå i pluss selv etter en gladmelding fra Kina.
Veldig mange med fasit og en sannhet? Utrolig at noen mener å inneha den.
Markedet overrasker så og si alltid.
Dette kan snu like fort som det kom. Menneskets natur dette. Glede over fall eller oppgang…
Når royalties og milepælsutbetalinger kommer, står PHO fjellstøtt og prises deretter. Kan ikke se at dette påvirkes av galskapen som pågår nå.
Utbytte -utbetalinger kommer på basis av kinesisk omsetning av cevira/hexvix. Jeg sitter gjerne på aksjene - som blir en super utbytte-maskin ila ett års tid og fremover.
Enig i fremtidsutsiktene over tid. Men kortsiktig oppgang på Cevira-melding vil trolig bli preget av kursnivå og generelt børsklima på meldingstidspunktet.
Tenke seg til at nedgang gleder mange. Brannbiler i kø
Ålreit å se menneskets natur i dette studie. Greed and fear om hverandre
Atlantic S stiger 125% på en dag under slike makroforhold. Det er alltid muligheter. Så å undervurdere hva som kan skje i enkeltaksjer eller PHO ved positive nyheter ville jeg ikke være bastant å mene noe eksakt ved slik som mange her gjør.
Ingen her mener noe eksakt. Ingen her har gledet seg over PHO-fall.
På et forum diskuterer man mulige utfall. Herunder også kursfall.
Det er ikke alltid det er tid for jubel.
For all del! Bare å diskutere om hvor langt ned eller hvor langt opp den skal. Interessant er fenomenet greed og fear åkke som. Det er jo de samme som stort sett lurer på hvor langt ned den skal og visa versa
Her skal man gå å vente i det uendelige på noe nytt fra Photocure, mens verdens børser stuper.
Tenker neste nyhet som kommer fra selskapet er opsjonsprogrammet.
Ett BP eller hedgefond som hadde satt seg skikkelig inn i hvor lovende Photocure er ville kjøpt opp selskapet asap.
Anonyme Photocure, det usynlige selskapet.
Eneste lyspunktet er at jeg har råd til å bli sittende…
Jeg har en snitt på 73
Andre som vil dele?
Hadde vært interessant å vite, mens vi venter.
Briarwood har nettopp økt sin posisjon med 5+ prosent. Ville ikke overrasket meg om de begynte å handle over børs i disse dager.
Utover det tror jeg det er betydelig sannsynlighet for at selskapet vil bli tatt av børs i forbindelse med Cevira-godkjenning (ikke nødvendigvis samtidig). Slik sett er det jo trasig at kursen og klimaet er så surt som det er (les: lav premium).
Utfallet er nå stort. Det står mellom Elon Musk som vil ha frihandel og Peter Navarro som er toll hauken. Hvem lytter Trump til nå om hvem får sparken? Vinner Musk får vi et kraftig løft.
Det er jo i tider som nå at det at selskapet bruker opsjoner er bra for oss som eiere.
Opsjonene til management er vel stort sett verdiøse nå vil jeg tro.
Men se nå det lyse i situasjonen.
De internasjonale markedene går gjennom det største krakkket på årevis, og Pho er enda ikke lavere enn den har vært utalllige ganger. Vel, tallet er 4 i og for seg da.
57 snitt
53 Snitt
Snitt på 51kr@
Det er måske meget godt, at godkendelse ikke endnu er kommet, med tanke på at næsten alt falder i nuet.
Der vil nok komme en stigning ved godkendelse, men den vil blive % mæssigt en del mindre, i forhold til mere rolige tider, tillige med den så vil stige fra 40erne i stedet for fra ca. 50-60erne.
Når Trump kommer til “fornuft” og der atter bliver nogenlunde ro i markedet, så vil godkendelsen være mere end velkommen, så for en sjælden gangs skyld håber jeg på - at godkendelsen først viser sig om et par måneder eller lidt senere.
Har et snit på 57,7
Det er vanskelig å se for seg. Men kan han mislykkes så totalt at han får en stor majoritet av befolkningen i mot seg og at det blir støtte for å stille han for riksrett for å handle i strid med amerikanske interesser?