Asieris kursen ned 46% siste 6 mnd
Bra at du la merke til det i dag! Når det er sagt så bør du også huske at Asiris kursen raste ned med resten andre selskaper i Kina børsen i januar i år, og det er noen måneder siden!
Kursen er også ned 12% siste måned, og nesten 6% bare i dag.
Men MC of Asieris er vel flere ganger MC på PHO så den er vel ganske priset enda.
Det de har på gang med Photocure er tydeligvis helt ukjent blant investorer i Kina da. Vet ikke hvordan det er med børsmeldinger og øvrig kommunikasjon til markedet der
Umulig å vurdere det Kinesiske markedet.
Ser ut for at vi får litt mer volum inn i dag og kjøpere.
Perfekt om vi snur her.
Perfekt om vi snur på 57-58 eller 54 synes nå jeg
Perfekt om vi fikk Hexvix/Cevira news fra Kina nå. Eller nytt om deklassifiseringen av scope i USA…
Perfekt om man bare hadde gått rett til kurs 69.420,- synes jeg
Perfeksjon hadde vært en buyout så vi kunne glemme hele oslo biotech
Det er noe som heter;
Be careful what you wish for
men enig vi burde nå ta ut den 70 toppen
Ikke mye tro på “Fast track” der nei.
Jeg var tidligere sterkt imot en buyout, men ser jo nå at dette kommer sannsynligvis å trekke ut i det uendelige. Det begynner rett og slett bli veldig slitsomt for en som nettopp har blitt pensjonist.
Men man tør jo ikke selge seg ut heller i redsel for at det plutselig skjer noe positivt.
Tenk så deilig det ville vært hvis man plutselig kom seg ut med det meste av innsatsen i behold. Jeg ville med 100% sikkerhet aldri så mye som tenkt på å investere i bingotek igjen.
Ta det med ro folkens… det er overveiende sannsynlig at nedklassifiseri g kommer, at hexvix og cevirablir godkjent i Kina, St flex kommer tilbake. Mye positivt, må bare være tolmodig.
Ser at her Contact Us - Asieris Pharmaceuticals er det bare 2 adresser i USA som er listet opp
Ikke noe i Kina
Er Hong Kong adresse på den Kinesiske nettsiden, bare å velge språk først.
CEO Kevin Pan bor i California.
Han har i alle fall troen, ref. innsidekjøpet på ~50 mnok han gjorde på disse nivåene for et par måneder siden.
Fortsatt noen som skal ut kom en post på 25 000 aksjer, men finner kjøper.
Du burde kanskje lagt til norsk biotek?
Men det er vel når alt er håpløst og trist (det flyter blod i gatene) man bør investere?
Norsk helsesektor har nå fallt over 60% på 3 år. Før det steg den tilsvarende i 2 år og var svært lukrativ for mange. Er vi snart der hvor det snur igjen?
Men ikke lett å være optimist etter å ha blitt filleristet så lenge. Jeg har vært pensjonist i en god del år allerede og hadde sett fram til å selge PHO med fin gevinst. Ihvertfall gevinst.
Man får bite seg fast en stund til og ikke fristes til å “selge høns i regnvær”.