Ingen respons, eller?
Aha, skulle til å si det var pussig at kursen i Asieris holdt seg så stabil. Forklarer vel det kanskje.
Da satser vi på melding neste uke!
Nope
I dag går det som forventet. Siden min andre hoved investering Storebrand også synker som en stein så ligger det an til min verste børsdag siden PHO kollapsen i februar-mars 2023.
Og verre skal det vel bli fremover. Både S&P, Dow og Nasdaq futures er blodrøde.
Faen ta den oransje idioten!
Han sier vel det skal bli verre før det blir bedre
Er en grunn til at DT selger sin andel i truth social. Skal vel invistere på bunn.
Vær glad du ikke sitter i drilling/olje.
Trodde jeg drev med bunn fisking i Shelf.
Gjorde ikke det azz
Hvor er verden på vei
- Toll fra Trump
- 4x høyere øking fra OPEC
Koordinert arbeid mot verdens økonomien?
#tid for konspirasjon
Generelt en kjedelig dag å være på børs. Hva skjer når amerikanerene skjønner at det ikke er vi som betaler tollen, men de selv
Da skylder Mr. Orange på demokratene, Kina eller EU…
Eller aliens
Kan ikke si annet enn at jeg ser frem til oppkjøp etter markeds godkjenningen av Cevira. Gjerne budkrig.
Da tar vi raskeste vei ut
Tenk, 120kr i februar 2020
Det dukker bestandig opp sorte svaner når menigheten (meg selv inkludert) forventer at gjennombruddet er nært forestående.
Slik har det faktisk vært en hel generasjon (20 år) nå.
Når skal man lære? Det hefter noe tragisk ved dette selskapet.
Sku vi ikke kalde det for hvad det er.
Nemlig en orange svane.
Lad os nu se hvordan det ser ud om 3 mdr.
Donald har snudd markedet på hodet, er det mulig liksom Photocure er en av de aksjene som har holdt seg ganske bra, med tanke på markedet. Vi nærmer oss en mest sannsynlig godkjenning fra Kina!!
I dette markedet er det ikke lett å manøvrere! Photocure er et sjeldent eksempel på et selskap som man bør beholde på tross av krakket!
Så kollapsede Asireis —- desværre 🥲
Dk
Er selskapet sluttet å eksistere?
Mon ikke kursen er gået ned sammen med resten af market?
Lidt svært at vurdere ud fra den ovenstående oneliner.
Asieris ned 15% en dag Hang Seng er ned 12%, så basically ned med markedet, og har selvsagt intet med Cevira å gjøre.
Forøvrig er 12% ned på en index en kollaps, mens en aksje som går ned tilsvarende en index ikke er en kollaps i enkelt-aksje.
I den grad man skal sitte i aksjer nå vil jeg tenke at en moderat eksponering i en enkelt-aksje som kan gå på nyhet er helt greit mtp bytteforhold til andre aksjer slik markedet er nå.