Man finner togtidene inne på Vy-appen
Toget går kl 00.50, kommer frem mellom 00.57 - 00.59, så backer det tilbake igjen for å hente de som er klar for neste tur. Trikset er å hoppe av i Lillestrøm, ikke tro at det går videre til Hamar
Man finner togtidene inne på Vy-appen
Toget går kl 00.50, kommer frem mellom 00.57 - 00.59, så backer det tilbake igjen for å hente de som er klar for neste tur. Trikset er å hoppe av i Lillestrøm, ikke tro at det går videre til Hamar
Ja den som hadde hatt rutetidene tilgjengelig hadde blitt en rik mann/kvinne.
Det blir spennende å se fremover hva som var lurest, trade på en 3-4kr hit og dit, eller vente det ut.
Det vil nok suge balle å sitte på utsiden etter man gjorde seg 3kr aksjen den dagen det potensiellt kommer godkjenning.
Korrekt, hvis jeg hadde gjort det stikk motsatte og holdt meg langt unna PHO hadde jeg spart meg for mange skuffelser og frustrasjoner.
Deprimerende å tenke på hvor mye bedre kontoen hadde vært hvis man istedenfor dette bingotek tullet hadde puttet pengene i f.eks. Heimdal høyrente som har gått 77% over de siste 5 årene
Typisk OSE og Bane Nor.
Man bestiller billett til Shanghai og havner på Kløfta.
Med like et like stort sjokk som når sola står opp på morgenkvisten må vi nok en gang se Photocure snu nedover ved ca 60kr…
Er det rart man blir drittlei av denne aksjen til tider?? Krysser både fingre og tær for at disse idiotene sitter med feil eksponering når meldingen fra Asieris kommer.
Perfekt, kommer til å utnytte eventuelt fall.
Sitter med midler til å øke photocure portisen!
Er fortsatt der at en godkjenning kommer med stor sannsynlighet!
Slutt å si stor sannsynlighet. @Haltopen har jo skissert opp ulike tidspunkt for oppdatering, og selv om det er MULIG at det kommer noe ila de neste 2 ukene er det mer sannsynlig at det tar enda et par uker til etter dette før man kan anta at det kommer noe.
Noen som sitter og kontrollerer dette fult og helt.
Det er ingen grunn for at aksjen hver gang den har karret seg opp mot 60 skal rase nedover mot 50 tallet igjen. I alle fall ikke nå når en godkjenning kun er noen uker unna.
Nei har har noen god kontroll
Han kommenterte ikke noe om når en eventuell godkjenning skal komme, kun at det er veldig sannsynlig det blir godkjenning.
For øvrig vet ingen når den kommer. Kan få beskjed i morgen for alt vi vet. Det eneste vi vet er at et svar kommer før utgang September sånn ca
Har jeg skrevet noe om når godkjenning kommer ?
Oj. Her leste jeg litt for fort, og det ble lagt til en “snart” som ikke er i ditt innlegg. Beklager det. Er vel miljøskadd av haussingen som skjer her innimellom.
Når det kommer til tidspunkt for avgjørelse søknad så kan man kanskje anta at det ikke er positivt om de bruker hele fristen de har til å komme med et svar?
Det slår meg som litt rart om de trenger hele fristen sin før de kan stemple godkjent. Jeg tenker jo nærmere man kommer slutten av September jo mer nervøs vil jeg bli på et positivt svar.
Snur man det på hodet og tenker det er stor sannsynlighet for godkjenning så burde man vel forvente at svaret kommer før fristen er ute? Ref “any day now”.
Kun høyttenking fra min side her.
Det er vel arbeidsmengde og bemanning hos organet ,som avgjør hvor fort eller sakte prosessen går!
Ja det + selveste søknaden og hva som må adresseres der.
My point is still valid.
Merkelig med Kina. Hexvix er godkjent for lenge siden, men scope som skal bruke det lar vente på seg.
Cevira med 6 år i phase III, er ennå ikke klar for markedsføring.
Å være aksjonær i Photocure har vært…
Klarte ikke å skrive mer for nå har jeg spydd.
Du har min sympati.
For min del har jeg opplevd mye verre dager. Men så er også PHO beholdningen nærmere halvert siden den var på sitt høyeste for noen år siden. Og noen millioner er realisert i tap og/eller tapt gevinst.
Så er det store spørsmålet stadig: Vil det lønne seg med enda mer tålmodighet, eller vil det på ny, i ettertid, vise seg at selv bankrente ville vært smartere? (som det har vært de siste 5 årene som langsiktig PHO aksjonær)
Det sies jo at man burde ha 10 års horisont på investeringene skne, på 10år har pho gitt over 50% avkastning, det hadde du ikke fått med den bankrenta som har vært i den tidsperioden.
Warren Buffet !! Time in the market always beats timing the market.
Jeg har vært PHO aksjonær i over 10 år. Men kjøpte ikke ALT for 10 år siden. Har underveis også kjøpt på 100-tallet i god tro om vekst og videre oppgang (den var jo oppe i rundt 140 på det meste).
Vel, idag vil jeg ikke kjøpe noe som helst med 10 års horisont. Livet er for kort, og investorer er generelt, relativt kortsiktige til ekstremt kortsiktige. Det er få Warren Buffets der ute.
Det er ikke slik det fungerer. Det er ikke som om CDE står klar og venter på Asieris’ svar og kaster alt de har i hendene for å prioritere nettopp denne søknaden.
Det hele er prosesstyrt. Supplemental Review er en egen prosess som trigges ved forespørsel om nettopp supplemental materials. Da har begge parter gitte tidsfrister. Hvis 1/3 av ordinære søknader krever supplemental materials sier det seg selv at man havner i et kø-system. Deretter blir vurderingen av materialet utført og man får tommel opp eller ned (avslag eller behov for enda en runde).