Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

NÄr Äpner det ?

NÄr Dahl har svart pÄ tlf, :sweat_smile:

*edit kan virke som han er pÄ hytten i Rjukan.
Dette tok ulovlig lang tid

Euronext er en vits

Hva slags kurs ser dere for dere ved suksess i Kina, her?

Hva er definert som suksess? Og tenker du pÄ bare Cevira?

Jeg spÄr 110-150 i lÞpet av 7d etter melding. SÄ sakte men sikkert oppover nÄr milepÊler og royalties siger inn.

Men man skal ikke glemme at det ikke bare er Cevira som er triggere femover her.
Man har og godkjenning av Scope i Kina som vil genere royalties fra Hexvix bruk til pho.
Fase 3 skal starte i USA for Cevira som vil gi milepÊl utbetaling, sÄ har man Europa hvor det nok holder med en sÞknad om markedsfÞring siden Fase3 studie ble kjÞrt bÄde i Kina og Europa.

Edit: summer over baserer jeg pÄ dagens kurs ja. Er kursen 80-90 fÞr det kommer godkjening kan man nok legge pÄ tilsvarende pÄ tallene jeg postet.

Hvordan fÄr du det til? Hvis kursen er hÞyere betyr det at mer er priset inn allerede. Det er ikke slik at aksjen uansett stiger en forhÄndsdefinert prosent ved godkjenning samme hva kursen er pÄ tidspunktet.

2 Likes

Uten Ä vite det sikkert sÄ anser jeg det som langt mer sannsynlig den stiger til et hÞyere tall om kursen er 80 cved godkjenning enn at den er 60 nÄr det kommer.

Om man skal se pÄ hva som er priset inn eller ikke sÄ er jo dagens kurs altfor lav etter hva analytikere setter som pris (uten Cevira innregnet)

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Jeg skjÞnner at man bare skal ha rosabriller pÄ i dag, men dog :rofl:

Det er umulig Ä vite og blir selvsagt bare spekulasjoner. Det blir allikevel litt vel enkelt Ä bare si at det aksjen stiger fra i dag og frem til godkjenning bare skal legges til som ekstra pÄ kursmÄl etter godkjenning.

Man kan like gjerne snu pĂ„ det og si at jo mer den gĂ„r pĂ„ forventninger i forkant jo stĂžrre er sannsynlighet for “sell the news”.

Poenget er at ingen vet hvor haren hopper.

Og kursmÄl skal man ikke legge for mye vekt pÄ. I tillegg har de gjerne 12 mÄneders horisont.

3 Likes

Ja ikke godt Ä vite hva fasiten blir. Og ikke minst sÄ blir det spennende Ä se hvordan Cevira blir priset som verdi. Skal man ta utganspunkt i hva Asieris selv sier sÄ er jo det helt latterlige tall det er snakk om.

Jeg tror Cevira eller hele PHO er kjÞpt opp lenge fÞr vi fÄr sett 250 tallet pÄ kursen. Kun hva jeg selv tror altsÄ.

1 Like

Ved eventuell godkjenning bÞr de vÊre kjapt pÄ banen med oppdaterte estimater, utrullingsplan og enhetsprising slik man fÄr en bedre fundamental forstÄelse for caset. Da kommer nok DnB m.fl. med bedre anslyser.

4 Likes

Blir spennende Ă„ se om daytraderne snart begynner Ă„ trekke i snoren :joy:

1 Like

#94k

Ekstra morro da at bÞrsmeldingene som har kommet fra Kina hittil har havnet pÄ litt etter kl 10:00 sÄnn ca, og ikke minst sÄ kom den ene pÄ en SÞndag.

Lykke til med Ä selge seg ned pÄ slutten av dagen eller Fredager da femover for Ä tjene seg et par kr stk.

1 Like

Karsten Warholm du tenker pÄ?

La merke til han bomma pÄ en hekk eller to siste dagene ja :joy:

I hans favÞr sÄ greier han hoppe over endel hekker pÄ rad i sporten sin da. Er vel tvilsomt noe av oss andre tjukkaser hadde greid en eneste en :joy:

1 Like

Tviler pÄ om Karsten Warholm er noen stor daytrader. Det mÄ i tilfelle vÊre i tillegg til langsiktig for han har i lengre tid ligget pÄ nÊrmere 30k i aksjonÊrregisteret.

De fleste som har traidet aksjen de siste ukene, har nok fÄtt seg en lÊrepenge !

1 Like

Vil dagens liste komme ut til mandag?
Mulig DnB har dekket inn litt/stĂžrre del av shorten sin?:thinking: