Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Hva gĂ„r dette med Fortec ut pĂ„? Jeg vet ikke hva Fortec er altsÄ 
Selvsagt for dÄrlig av meg, men slik er det.

1 Like

ForTec Medical is a provider of mobile surgical technologies, including BLC towers, on an on-demand basis. They are working with Photocure to expand access to Cysview in the US through a mobile BLC tower initiative.

https://www.photocure.com/news/photocure-announces-mobile-blc-tower-initiative-to-expand-access-to-cysview-in-the-us-4839889

2 Likes

10 millioner til Ipsen i Q2-25. Om to Är (oktober 2027) reduseres andelen om betales (fra 10-15% av omsetning i definerte Europeiske markeder til 7,5%, om jeg husker rett) og om fem Är (oktober 2030) er de ferdig med Ipsen.

7 Likes

9 Likes

Lidt mer Bonus :+1:
Operating expenses for the commercial franchise in the second quarter decreased 3% YoY to NOK 101.2 million (NOK 104.4 million).

DK

5 Likes

Saaatan heller sÄ vi gruser estimatene :exploding_head::chart_with_upwards_trend:

7 Likes

Greier vi Ă„ ta ut siste motstand i dag?
Aksjen har stĂžtte ved cirka 58.50 kroner og motstand ved cirka 64.00 kroner.
Ser ut for at 18000 aksjer mannen fÄr solgt sine aksjer.

1 Like

Hjelper nÄr kostnadene gÄr litt ned, og inntektene fint opp, da forbedres bunnlinja solid.
Norne trodde pÄ EBTDA pÄ 6,6 millNOK, men vi endte pÄ 14,8 millNOK.

OgsÄ fint med godt moment i enhetssalg pÄ 9%, det er jo det som gjelder.

OgsÄ veldig hyggelig at alle nÄ snakker om Hexvix/Cysview pÄ en dag hvor Asieris er opp nesten 10% intradag, og det stÄr i PHO-rapporten «when Cevira is approved».

6 Likes

Det er ikke nytt. Bare sÄ det er sagt.

Enig angÄende resten :smiley:

1 Like

Jeg trodde pÄ very excited i gÄrsdagens poll. Men er nok mer super excited i dag Dan the man :grinning:

3 Likes

Hvilken verdi setter analytikerne pÄ Cevira i sine PHO-analyser om dagen? SÄnn i NOK per aksje.

1 Like

DNB har ikke oppdatert sin analyse enda. Til og med FA positiv i dag.

BlĂŠrekreftselskapet Photocure slo analytikernes forventninger i andre kvartal, og estimerer en sterk vekst fremover.

Publisert 09:03

5 Likes

TA greiene blir vel rimelig uinteressante i den situasjonen PHO befinner seg i. Her er det nok krefter pÄ gang som gir blaffen i fancy grafer og streker :sweat_smile:

3 Likes

La oss hÄpe,

Oppgang pĂ„ Oslo BĂžrs: Store oljeselskaper lĂžfter – Photocure skyter fart

3 Likes

Dette ble en uventet og hyggelig overraskelse. Om det kommer gode nyheter fra Kina nÄ sÄ blir det euforisk.

2 Likes

NĂ„ som katta er ute av sekken (Q-rapporten) er det ingenting som begrenser frontrunning ifm Cevira tenker jeg.

2 Likes

Ingenting.

Ingen av analysene som jeg har sett har satt noen som helst verdi pÄ det som skjer i Kina.

3 Likes

Nordnet kontoen over en œ mill opp sĂ„ langt, hvis dette holder helt til bĂžrsslutt blir det champis i kveld :laughing: :clinking_glasses: :champagne:

6 Likes

Kunne for sÄ vidt ikke bedt om en bedre Q-rapport. Ingenting fra driften som tynger inn i det avgjÞrende kvartalet for Cevira.

5 Likes

BĂžrspause