Ok, vi fÄr svaret snart Hvis det er fra vedkommende fra facebook-gruppen setter jeg ikke sÄ stor lit til det.
Konkret informasjon og synsing og spekulasjoner er to forskjellige ting.
Helt klart. Her er konkret informasjon fra Marketscreener og Ivnesting.com.
https://in.investing.com/equities/jiangsu-asieris-pharmaceuticals-earnings
En eventuell forsinkelse henger kanskje sammen med dette: Listed Company Announcements | äžæ”·èŻćžäș€ææ
men finner ingen ny eller oppdatert dato for fremleggelse av halvÄrsrapport.
EDIT: Her er altsÄ opphavet bak 29 August:
IfĂžlge linket dit : Q2. 28. aug. 2024
Dk
Her â fra dit eget link
Dansken
StÄr 22 der ogsÄ.
Beklager â der stĂ„r ikke Asieris â men âAsendis Pharmaâ
LĂŠste det som Asireis i farten
BEKLAGER
DK
Ja vi leter etter Asieris halvÄrsrapport, hvor er den?
PĂ„ deres egen investorside?
Ja siste halvÄrsrapport ligger som Þverste! Men den viste seg Ä vÊre fra 2023. SÄ jeg beklager rotet.
Derimot ser det ut til at de legger ut rapporter pÄ LinkedIn.
Noe info fra Kina? Siden vi stiger sĂ„passâŠ
Ja hvor er rapporten? Skulle komme i gÄr,
Den er visstnok utsatt en ukes tid (mulig pga noe nye rapporteringsgreier pÄ Kina BÞrsen). Vekk meg nÄr man passerer 70.
Skulle bare mangle med litt Þkning i dag, falt jo til bÄnn etter en super positiv bÞrsmelding
Ja jeg tager ud og fiske - kommer hjem nÄr vi rammer 70
HĂžyere omsetning enn vanlig i dag.
Det ble ingen halvÄrsrapport i gÄr, til tross for at dette var oppgitt som estimert dato flere steder. En fÄr vel da se frem mot 29 August som neste potensielle dato.
StÄr det virkelig ikke pÄ hjemmesiden nÄr det er kvartalsrapport ?
Fortsatt bedre nettsider pÄ engelsk enn SinoPharm
Tja, ikke all verden til omsetning, bare bittelitt mer enn mitt innehav. Ser ut som det meste av omsetningen kom den fÞrste timen sÄ det var tydeligvis en eller annen som ville inn til omveksling.
Kjekt med litt oppgang, bare synd at halvparten allerede har fislet bort, men vi burde vel i det minste ende i grĂžnt ved stengetid.
Ender nok rĂždt
#fisle