Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Har du tatt hĂžyde for tap av flex og surveillance her?

2 Likes

Bingo kan ikke referere til tall fordi han lyver. Selv med tap av surveillance og flex er det vekst. PĂ„ toppen av det hele har vi Cevira, der jeg mener Asieris for lenge siden hadde produksjon klar til Ă„ produsere 800 000 enheter i Ă„ret. 800 000 x 2500usd (antydet enhetspris i 2017)

Det er 400 millioner dollar i royalties til PHO, Ärlig, i tillegg kommer blockbuster milestone pÄ 190 millioner dollar. Jeg beholder aksjene fremover.

2 Likes

Snakker om bagatellmessig og skuffende vekst.
Du er ikke enig i at det er grunnen til at vi er pÄ 50. Lykke til.

Hvorfor sitte i en aktie man hader og ikke har tro pÄ ------ Alle dine indlÊg bliver under lavmÄlet og viser du ikke har sat dig ind i sagen.

SÆLG dritten og du er fri for at forstyrre forum med dit drit og intetsigende indlég,
det er ÞdelÊggende for trÄden og det seriÞse arbejde flere skribenter fremlÊgger her.
Lykke til med dit salg af Dritten.

DK

3 Likes

Det er helt utrolig hvordan folk Þnsker Ä vÊre sÄ personlige her og bry seg om folk er inne eller ute. Mer interessant Ä diskutere sak spÞr du meg. Hvis jeg skal vÄge meg pÄ noe personlig sÄ virker du ganske hissig.

Korrekt – pĂ„ intetsigende indlĂŠg som dine :-1:

PS: Glemte — PÅ utallige intetsigende indlég :-1:

DK

1 Like

Det som er uheldig og ogsÄ ganske dyrt er og bli besatt av en aksje og ikke forstÄ eller ta innover seg hvorfor ikke blÄtt lys brukes mer enn det gjÞr.
Norske urologer bruker ikke blÄtt lys, er ikke det en pekepinn bra nok ? Eller stoler dere ikke pÄ deres kompetanse?
Men Kina er spennende.

Norge er et ekstremt sirumpa land nÄr det kommer til farma.

Ikke sant, der har vi det. SkjĂžnner du ikke selv hvor dumt det du sier der hĂžres ut

Vi er god pÄ gratis helsehjelp, men ikke beste helsehjelp.

3 Likes

Skremmende holdning.

Fra siste kvartalsrapport:

At the end of Q2 2024, the installed base of rigid BLC systems in the U.S. was 381, up 17% since Q2 2023. This includes 18 mobile towers owned by ForTec Medical. In the U.S. 25 flexible BLC towers remain active.

Strategic Partnerships: On June 4, Photocure commenced activities to support ForTec Medical’s mobile blue light capital equipment initiative. On July 15th post-period, the Company entered into an agreement with Richard Wolf to develop and globally commercialize a high-definition blue light flexible cystoscope.

To aktÞrer her som har troa pÄ blÄlys og velger Ä samarbeide med Photocure

Photocure now expects new and upgraded Saphiraℱ installations in the U.S. in the range of 55 to 70 towers, up from the previous range of 40 to 70 towers for the full year.

De oppgraderer antallet pÄ installasjoner av Saphira.

Ingenting som sier at det er nullvekst i bruken av blÄlys fremover eller det du legger fram som fakta.

Blir litt enkelt Ä henvise til kvartalsrapport og ikke begrunne pÄstandene dine med noe mer hÄndfast nÄr du gÄr ut sÄ sterk.

4 Likes

Skremmende :sweat_smile: sannheten skremmer deg altsÄ

1 Like

I hver kvartalsrapport sÄ skrapes det frem et eller annet som visstnok skal fÄ fart pÄ sakene. Og sÄ bygges det utrolig nok opp forventninger fÞr den neste. Det er en aller form for besettelse som det er vanskelig Ä bli kvitt. Er vel sÄnn med aksjer ofte.

Virker som du er ganske sÄ besatt selv, med 7,25% av innleggene i en aksjetrÄd du ikke har troa pÄ.

5 Likes

Du henviser til kvartalsrapporten. Da mÄ jeg nesten ta utgangspunkt i det?

Kan du linke til noe som bekrefter dette? Regner med du har lest det et sted.

2 Likes

Ha ha Moonman — Der ramte du Bingos123s varemérke :partying_face: :partying_face:
Det var dagens :joy:

DK

2 Likes

Det er basert pÄ presentasjoner fra urologer i USA som er positive til blÄtt lys, men som ogsÄ var tydelige pÄ at de bruker det bare i noen spesielle tilfeller og samtaler med foreninger i Norge som har oversikt.
Og brukerfrekvens bekrefter jo ogsÄ dette.

Du har en besettelse for intetsigende indlĂŠg — Brug dit Krut pĂ„ “Dessert Control” trĂ„den – det virker som du har mere indsigt der. Flere skribenter pĂ„ DC trĂ„den er glade for dine indlĂŠg.

Som “Gummi Tarzan” siger " Der er alttid noget man er god til — man skal bare hitte ud af hvad det er man er god til.

Bingo123 – i forhold til “Gummi Tarzan” siger jeg bare, – " Sþg og du skal finde" – Kanske du skal sþge ekstra lénge :joy:

DK

2 Likes

Hvor finner du tall pÄ det?

Fra Q2 2024

Growth of Cysview kits used for TURBT procedures in the U.S. was mostly offset by a decline in kits used for flexible cystoscopy. Photocure estimates that unit sales in the rigid segment grew 11% in H1 2024, while unit sales in the flexible BLC segment declined by 43% during the same period.

Rigid vokste 11% i H1 2024 i USA . Flex Þdela jo mye, men utgÄr fremover uansett.

8 Likes