Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Har noen oversikt over hvem av de 20 stĂžrste aksjonĂŠrene som har redusert sine beholdninger i lĂžpet av den siste uken? Jeg ser at prosentandelen til topp 20 er redusert med om lag 1,44 % i samme periode.

StĂž kurs mot 50 her :stuck_out_tongue:

Topp 20:

Kan sammenlignes med:

1 Like

De stÞrste selgerne er Bank of NY de har solgt alle sine aksjer pÄ en konto -623 085 aksjer og er nÄ i null.
De stĂžrste kjĂžperne er J.P.Morgan SE med 300 000 og Storebrand med 200 000. UBS London Branch med 123 000.

4 Likes

Men vi nÊrmer oss Ärets lyspunkt. Redusert formueskatt pga kursen i pho :rofl:

1 Like

Hjelpe meg sÄ slitsom denne aksjen er. NÄ er vi ned 18% over 3 mÄneder, det til tross for en opplÞftende kvartalsrapport underveis.

Den 29. oktober mÄ Schneider og Dahl levere noe som er enda bedre en Q2 ellers dundrer vi vel langt ned pÄ 40-tallet igjen.

For en overraskende og uventet bevegelse :exploding_head:

1 Like

SÄnn angÄende Q3. Husker dere at noen ordre i Q1 ble litt utsatt og kom pÄ Q2?
Jeg synes det er soleklart at selskapet er pĂ„ rett vei, men det er verdt Ă„ ha i tankene nĂ„r jeg leser kommentarer som at “Q3 mĂ„ vĂŠre bedre” osv.
Uten Ä si noe om hvordan Q3 blir eller ikke sÄ er dette noe som store investorer er klar over.

2 Likes

Photocure har mange baller i lufta. Bare om en av de vil komme ned noen gang. :roll_eyes:

1 Like

Piv piv det er vist til til at finde tÄlmodigheds cremen frem.

“At investere succesfuldt tager tid, disciplin og tĂ„lmodighed. Uanset hvor stort talentet er, eller hvor stor indsatsen er, tager nogle ting bare tid. Du kan ikke producere en baby pĂ„ en mĂ„ned ved at gĂžre ni kvinder gravide.”

Warren Buffett

4 Likes

NÄ har Pho gÄtt svanger siden 2011, kanskje det ikke er noen baby der?

Enig, den kunne leses i en Äpen bok!

Vi snakker om en kÊmpe udenjords blÄlys baby med kinesisk islÊt sÄdan en skal ha den tid som den krÊver

Jeg spurte ChatGPT hvor lang tid det tar Ä produsere en kinesisk dragebaby, og svaret er tusen Är.

2 Likes

Jeg spurte alle tilgjengelige LLM/AI om hva de mener om utsiktene generelt og Kina spesielt. Alle svarte forskjellig og tilsynelatende usammenhengende. Mvh.

Kan du poste alle sammen? Sikker pÄ at alle i trÄden vil lese gjennom!!!

3 Likes

Nei takk!!

NĂ„r det gjelder bruken av AI, blir jeg minnet om det gamle ordtaket: “Som man roper i skogen, fĂ„r man svar.”

4 Likes

Top 20 Ăžker fra 56,85% til
Total number owned by top 20 15 612 636,00 57,57%

https://photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information

2 Likes

De dĂždlige selger billige aksjer og de store gutta tar i mot

Alt er som normalt!