Tjekket godkendelses siden og der er mellem 6 og 2 godkendinger hver dag â sĂ„ i snit rundt 4 om dagen.
Den er pÄ 311 ned fra 326 i onsdags sÄ det er nÊsten det dobbelte i snit.
Tjekket godkendelses siden og der er mellem 6 og 2 godkendinger hver dag â sĂ„ i snit rundt 4 om dagen.
Den er pÄ 311 ned fra 326 i onsdags sÄ det er nÊsten det dobbelte i snit.
Vi fÄr se hvor bra dette fantastiske verktÞyet funker nÄr Cevira avklaringen (positiv eller negativ) kommer, eller ved neste kvartalsresultat for den saks skyld.
Det var sÄ ikke Pharmacy jeg henviste til.
DK
Presentert i november 2023 eller nÄ? 
Virker oversolgt. Blir som en badeball under vann. Man kan holde den nede ei stund, men den vil komme opp igjen.

Asieris er opp 50% siste 1 Är
PHO er ned 2% siste 1 Är
Langt fra lik utviklingâŠ.
Asieris mcap er vel flere ganger mer enn mcap PHO
Asieris tar alle kostnader ved Ä eventuelt fÄ produkt i markedet og 10-20% av omsetning til PHO. Kanskje det mest lukrativt Ä fÄ denne margin fra omsetning som PHO kan fÄ fra partneren.
BÄde Asieris og PHO er mer enn Cevira Bingo.
Poenget har var noen som mente lik utviklingâŠ.
Er ikke Asieris en del mer enn bare cevira og cysview ?
De har noe tidligfase assets, men det er Cevira og Cys som er «core assets» og desidert viktigst.
Om du finleser innlegget en gang til, stÄr det en tilnÊrmet lik utvikling siste tre mÄneder. Da hadde begge selskaper en topp med mye optimisme rundt en snarlig Cevira- godkjennelse og for PHO et godt Q2. Senere har det surnet bÄde i Þst og i vest.
Joa
Asieris har solid mcap, oppgang fortsatt solid. Var vel aldri noe tilsvarende fest i PHO
à rets hÞy i PHO var 30. juli pÄ 68,4, dagen etter Q2. SÄ har det vÊrt en del fokus pÄ den jevne og triste utviklingen i tiden etter. Mitt poeng var at denne nedgangen har en tilsvarende parallell i Asieris.
Mer komplisert er det ikke.
Ja fokus pÄ nedgangen, men ikke pÄ fundamentals. Kan vÊre litt rar fokus?
Ă rets hĂžy var vel 71.2 kr?
Intradag?
Hvad er det sÄ du mener? Apotekets rangering er vel pharmacy???
Det er det jeg mener og det er der stĂ„r â hvis du lĂŠser
DK
Hva skjer nyheter?
Er vel noen som ikke vil stÄ over Q rapporten regner jeg med
Det ser ut som det er matching halt
Ingen fare. Full utrykning.