Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Om du blir nervøs den veien så betyr det at du har for lite PHO aksjer :joy:

3 Likes

Det er handelsstopp da

what? Ingen stopp her som jeg kan se.

På nordnet er det

nei, det er ingen handelsstopp.

Sorry må ha vørt noe hick ups her

1 Like

Men hvis den fortsetter litt opp nå så er det nok sikkert rykter om bra Q

Ja må ha vært rykter om positive nyheter i markede.

1 Like

Den gikk fint på forrige Q, og DS sa vel mer eller mindre under presentasjonen da at ting har snudd i rett retning. Så man kan vel forvente en ganske ok rapport denne Q og. Bedre enn hva kursen står til nå om jeg skulle veddet penger på det (som jeg egentlig har gjort siden jeg har aksjer her :joy:)

2 Likes

Kan bare være at det var en stor aktør som la inn en litt stor ordre og nyheten om det spredde seg. Vi får følge med.

ABG oppdatering som driver kursen litt!

6 Likes

Positivt at den mest negative analytikerne snur til kjøp. Kan DNB og komme med sin oppdatering også nå som bygger opp om ABG sin. Skal vi våge å kjøpe noen flere aksjer?

4 Likes

Ikke så veldig ambisiøst 6 måneders kursmål fra ABG. 68 var der vi havnet etter presentasjonen av Q2.

For øvrig legger Asieris fram sin kvartalsrapport dagen etter PHO, altså torsdag.

Hvorfor venter de ikke med sin analyse til etter Q3 rapporten? Da får de jo mer å bygge rapporten på.

Hvis de venter gode tall så er det fornuftig å råde kundene til kjøp nå i forkant. Antar de tenker slik.

Men de har vel neppe noen bedre visibilitet på noenting enn det vi har da :stuck_out_tongue: Så er jo litt sånn “kjøp fordi 50” anbefaling antagelig

Men det vil de sikkert ikke skrive

De skriver faktisk konkret at det nylige kursfallet gjør verdsettelsen attraktiv…

1 Like

(…) forventer begrenset innvirkning fra rapporten. Enda viktigere er det at det nylige aksjekursfallet gjør den nåværende verdsettelsen attraktiv, spesielt på lang sikt

Hehe, busted at jeg ikke orket å lese helt gjennom den lille blurben der engang. .p

Synes 68 er ganske høy TP for den kjøp 50, selg 60 traden da.

Forventer Cevira godkjenning innen noen uker! Da er vi nærmer 160kr en 60🐷

1 Like