Det er Cevira som gir oss Photocure aksjonĂŠrer spenning for tiden. Det Ăžvrige er gulvet som spenningen stiger fra.
Jeg tror du mangler noe dybde i forstÄelsen her. Selskapet har en meget hÞy bruttomargin (over 90%).  Selskap med hÞy bruttomargin har to potente mÄter Ä forbedre resultat. De kan Þke omsetning  eller kutte kostnader.  Begge deler gir langt stÞrre utslag enn for selskap med svak bruttomargin.
I Usa Þker de omsetningen med over 10% (reelt sett mer siden flex fases ut og trekker ned). Fortsetter veksten vil dette generere betydelig stÞrre utslag pÄ bunnlinjen enn for selskap som har lav bruttomargin.
NÄ mÄ jeg fÄ sagt at jeg synes det er rimelig defeatist holdning i trÄden i dag. Det er jo en heftig opptrend som er startet de siste dagene.
Med mindre denne opptrenden knekkes ned, sÄ er det jo finfine takter.
Med et heftig volum som base med den 400k transaksjonen i dag.
FÄr bare hÄpe den oransje galningen ikke fÄr snusen i dette, han liker jo ikke at utenlandske selskaper tar seg godt betalt for sine produkter 
âThere has been no pause in the processâ (Cevira prosessen)
Schneider sier nĂ„ noe sĂ„nt som âAsieris is anticipating approvalâ.
Jeg synes det er helt fair Ä si, nÄr fase 3 var vellykket, og regulatorisk prosess gÄr fremover. De fleste av oss som er long i aksjen er vel det hovedsaklig fordi vi tror sjansen er god.
SÄ mÄ man bare huske at det ikke finnes noen garantier.
HELVETE da
MĂ„ vel ta en : âJADDA!!â heller no da hehe
Lol. Fortec allerede over 10% av businessen, med en spike opp til 15%. (Antar det er US han mener.)
Det er et tall som sier mye om at deres eget salgkonsept ikke akkurat imponerer. SÄnt som styret bÞr pushe dem pÄ, hardt.
Milestones to fuel our corporate ambitions đ«©
Ser pÄ secondary indication Cevira! OgsÄ mulig og her med milestones og royalties. HÞrte jeg riktig
HÞrte jeg riktig, nÄ er de ikke bare excited, de er super excited 
Dette er verre enn Ä hÞre vÊrmeldingen pÄ vhf.
Ikke noe nytt.
âReached a turningpoint, cash flow positiveâ
De leverer vel Q3 rapport i natt.
FÄr hÄpe de leverer noe PHO kan vokse mer pÄ i morgen 

SÄ noen nevnte det her ja, men mange mente det ikke stemte. Flott med bekreftelse fra PHO pÄ det.
âŠog hva koster dette salget ?