Hvem har fremforhandlet disse avtalene og tatt Initiative til de og sett muligheten som kan ligge i disse avtalene?
Litt unfair mot ledelsen akkurat den der siden det var ledelsen som fiksa både Fortec dealen (om ikke Fortec selv tok initiaviet da for alt jeg vet), samt signet Asieris.
Lønningsnivå kan vel kanskje diskuteres, men det er ganske ville summer som er vanlig i uniten på slikt.
Det var DS som tok initiativet til avtalen med ForTech og samordnet det med KS, det er et samarbeid som DS ledet. Han omtalte denne avtalen i flere presentasjoner.
Ja, der var det mest sannsynlig at Asieris kom å banket på døren for å overta det - Cevira har vært innelåst i kjelleren i mange år.
Det var vel KS som arrangerte ekteskapet/introduksjonen mellom Pho og Fortec…
Det er ikke meg, jeg diskuterer kun her på TI.
Men du ser det vel selv? Alt bra noen andre, alt dårlig DS. Har du eksakt kunnskap om dette så bør du legge den fram, men du bekrefter vel bare egne teorier her?
Den er på plass 283 under Pharmacy nå.
Samme plass på Clinical som før, 4, og der ser jeg køen bak beveger seg fremover (eldre datoer som nå ligger bak cevira enn før).
Så får folk synse rundt det som de vil så det ikke kommer enkelte og påstår jeg har tolket ditt eller datt om saken.
Man kommer ikke langt uten godkjent scope.
Jeg synes du skal tolke både ditt og datt! Vi trenger litt krydder i tråden, slik at vi ikke kjeder oss til døde mens vi venter på Cevira! 
Tror ikke alle er like enig med deg der haha.
Lite action på kinaforum og for tiden. Bare fjasprat og lite synsing der og for tiden. Få på Cevira godkjenning nå snart så vi får litt action i hverdagen, både her og i Kina.
Cevira ligger der først i køen og går ut når det er avklart at clinical er godkjent. Det er vel det Asieris driver å snakker med CDE om nå. De som lå bak Cevira har fått godkjent clinical og gått ut av køen. Det er det første signalet jeg ser etter nå og det kan skje så bare følg med.
En ting er sikkert, den dagen et eller begge lysa slukkes derfra så mater jeg inn hardt med mer cash i pho.
Om noen tar offence av den uttalelsen så får det bare være. Det er min taktikk, så får andre gjøre som de vil.
Første gang jeg har fått tatt en skikkelig kikk på tallene og jo mer jeg ser på Fortec-tallene jo mer bull blir jeg.
- Q2-Q3 2024: Fortec kjøper 18 scopes og starter utrulling. 3% av US revenue nevnes ved Q3 2024.
- Q2 2025: De samme 18 scopene utgjør ca 10% av US revenue.
- Q3 2025: Seks nye scopes kjøpes.
Det er naturlig å anta at nye scopes kjøpes inn fordi de nærmer seg peak utilization. La oss derfor si at peak utilization utgjør 10% av US revenue
5,75 MNOK i Q2
319 500 pr scope pr kvartal
7,67MNOK per kvartal ved peak utilization på 24 scopes, en vekst på 33%.
Man kan derfor anta at Fortec revenue vil ligge rundt 30,7 MNOK i året etter ett år, altså drøye 50% av det som ble rapportert som US revenue på Q2 i år🤯
Økende volum i Asieris.
D.Avg har ligget på 2.9-4 siste ukene.
Nå er trenden i ferd med å snu
(7.2 @ 05:00)

Slutt på 50-lappen neste?
Photocure ASA: Notification of primary insider transaction
Oslo, Norway, 31 October 2025: Board member Neal Shore has acquired 13,500
shares at a price per share of NOK 55,21. Primary insider notification pursuant
to the market abuse regulation article 19 is attached
Nice
I alle dager…
Innsidekjøp i Photocure???