Md tanke på uttalelsen fra DA om at det er forventet milepælsutbetalinger i q4 så tror eg vi slipper å vente så lenge.
Som jeg har nevnt tidligere, så er tidsaspektet en vesentlig investeringsfaktor for mange. Hadde jeg ant at dette skulle ta så lang tid, hadde jeg i det minste ventet med min inngang til i høst.
Det er jo hele tiden mange mulige alternative investeringer, både kortsiktige og langsiktige. Men f.eks. en pensjonist velger ikke en investering med et ti-års perspektiv…
Tid er penger og livet er kort…
Jeg trekker det korteste strået på alle fronter. Kona mi stresser med julegaver fordi det straks er jul, dere stresser fordi det er så lenge til jul. Jaja… 

Sa han det på Q presentasjon.
Ja mener han sa det under presentasjonen
Og ED sa: “milestones to fuel our corporate ambitions”. (Fill managments pockets🤢)
På tide at dette går til aksjonærene i stedet for å blåse bort hundrevis av millioner på å tjene småpenger.
Nevnte nøyaktig det samme for 7 dager siden. Er tydeligvis ikke lov å komme med realitetsorienterte innlegg lengre etter at du ble ferdig med å trade?
Jeg har vært med på 5x i photocure før, forventer det samme igjen snarlig. Vi er godt på overtid for de 18 månedene som mange mentr det var helt uuuhørt at vi måtte vente på.
Januar 2026 # Tidlig neste år.
Bare å smøre seg med tålmodighet.
It previously said the potential milestone payment from
Asieris (pending Cevira approval in China) could come at the start of 2026, still representing
upside potential to our base case.
Tro om en eventuell AI kræsj, muliggjør on more shot @50
før den tid.
Mest sannsynlig kommer den formelle godkjenning av Cevira nå i november/desember, utbetaling skjer tidlig 26.
Må innrømme at jeg sitter med med god følelse med det bakteppe vi har I Photocure, spesielt det siste innsidekjøpet var "spikeren i kisten "
Be the meme.
Står vel i rapporten at den ventes i 2025 4q. Potensielt early 2026
Min teori er at ventetiden på Cevira svar også holder igjen potensialet på kurs i egen drift for øyeblikket.
Så en Cevira godkjenning vil få en dobbel forløsende effekt.
Syns godt at Asieris kunne droppa litt mer info da snart om status, siden den review status listen ikke er så mye å bli klok på for øyeblikket akkurat.
Selskapet er for tiden priset til 1.56 Milliarder NOK. Hvilken PE legger du til grunn, eller markedsverdi på selskapet mener du er riktig med tanke på kjernedriften i PHO ?
Bruker prising analytikere har satt. Så en plass midt i mellom hva de kursmålene er satt til er vel sånn ish sum å ta utgangspunkt i?
Hittil i år er Pho ned 7 %.
Selskapet har kjøpt tilbake egne aksjer. Største eier har økt. Innsidekjøp.
Alle hus har kjøpsanbefaling med vesentlig høyere kursmål enn dagens verdi.
Drifta ser ut til å bli bedre og bedre jmf q2 og q3.
Potensiell godkjenning i Kina er trolig kun dager/uker unna.
Det blir spennende å se om det nå blir noe fomo og litt forventning om stigning i verdsetting av selskapet før jul 
Ja, en kan jo komme til å tenke at kursen i dag hadde vært høyere uten «Kina-affæren»…
Absolutt!
Retail er nok inne i stor grad pga cevira. Større fisker tenker muligens annerledes. Hvis det skulle bli avslag i første omgang på Cevira, blir det spennende om større aktører benytter anledningen hvis den krakker mye pga retail skal ut for enhver pris omtrent.
Ja alle solemerker skulle tilsi at vi er inne i et nytt trading mønster hvor det kommer kjøpere inn og vi får higher lows og higher highs. Så har vi den gjengen som absolutt skal selge når kursen er rundt 60 og skal kjøpe igjen på lav 50 tallet. Hvem vinner nå?
Greier vi å ta ut 59 og nærme oss 60 i dag er vi på rett vei med økende volum.