Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Solemerket jeg ser etter: Bouncer den på SMA50 nå eller ikke. Hvis den gjør det, så har vi desidert et nytt tradingsmønster som skiller seg fra det siste året. (Og en saftig higher low.)

Fredagsclose 57,4 eller over så unner vi oss å åpne en god flaske.

1 Like

Takk veldig bra.

1 Like

Det omsettes jo fryktelig lite da, så hvilken som helst brannbilsjåfør med en zerokonto kan jo tegne streken under ganske enkelt hvis de vil, så bare se bort fra alt jeg skriver. :stuck_out_tongue:

Edit: Skikkelig avventende i asieris og

Det kommer jeg personlig til å gjøre uansett. Enten som feiring eller trøst… :grinning:

1 Like

Salige Jack Charlton sa det veldig godt i gruppespillet i VM 1994:

“If we win we’ll get drunk, if we lose we’ll get drunk”

1 Like

Lol, her velger alle sitt eget narrativ

2 Likes

Logg inn på DNB, å se hvem som ligger aktivt i dag.

Ps : bemerket meg dato, du bør bemerke deg inntil 1 ukes forsinkelse :call_me_hand:t5:

Pent lite bunnstikk på open i dag, bull hvis det holder seg sånn frem til helgeclose:

1 Like

Vi er inne en kort venteperiode hvor omsetning er svært lav , blir håpløs å bruke teknisk analyse for videre vurdering, når store triggere kan komme når som helst!

2 Likes

Traders gonna trade.

Men den er jo gammel. Idag sier feks investtech «Hold»

Ventetiden har jeg nå en følelse om at den snart er slutt, JXHS2400035 har nå ligget først i køen på clinical snart en mnd. og for pharma er JXHS2400035 også snart først i køen for review. Enten så kommer godkjenning eller så må Asieris komme med en oppdatering hvis det er mer alvorlige ting som må avklares.
Den 4. aug. kom Asieris med en oppdatering på at " today that its photodynamic drug-device combination product candidate Cevira (APL-1702), has advanced to the second round of technical review."
Så gikk det to måneder og så stopp igjen, nå har det gått en mnd. med stop. Får vi en oppdatering på at third round of technical review has started eller rett til godkjenning.?
Siden Cevira nå ligger først i køen for review er det hvertfall ingen kø men rett på review.

4 Likes

Må komme en eller annen form for avklaring eller oppdatering snart vil jeg tro.

1 Like

Avklaringen er allerede kommet. “Reviewprosessen går som normalt”, og milepælsutbetaling forventes i 25/tiiidlig 26

Eller så kan det komme dårlige nyheter som vi ikke kan forutse.

Eller så kan det komme gode nyheter som vi ikke kan forutse. Alt er som det alltid er uansett hvilket selskap.

1 Like
1 Like

Third Round of review ville vært dårlige nyheter. Det hadde betydd en ny runde med supplementary review.

Du utelater også delen hvor Cevira ligger på 250 plass. I tillegg til status “paused” som kan bety at klokken har stoppet.

Det kan det. Asieris sin kommunikasjon med markedet kan bli bedre. Se bare på hvordan man fikk vite om supplementary review. De kunne informert på et tidligere stadie.

Med det sagt, siste informasjon fra selskapet er fra 13.10.2025:

The company attaches great importance to the APL-1702 marketing application and maintains active communication with the Center for Drug Evaluation (CDE) to follow up on the drug’s marketing review status. The review suspension is a normal stage in the review process, and the APL-1702 marketing application review procedure is proceeding normally. The company will maintain continuous communication with the CDE to complete the new drug marketing review process as soon as possible. Regarding the subsequent progress of the project, the company will strictly fulfill its information disclosure obligations in accordance with the relevant provisions of the “Shanghai Stock Exchange Science and Technology Innovation Board Stock Listing Rules”

I tillegg har flere analysehus i Kina Q4’25/Q1’26 som perioden Cevira kan bli godkjent.

Jf. regelverket skal CDE fullføre gjennomgangen innen 14-17 November.

4 Likes

Om enn det var noen i Asieris sitt advisory board og/eller PHO sitt styre som kunne gitt oss et signal om ting var på stell eller ikke ved å bruke en liten sekk av egne penger.

6 Likes