Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Kan vi snart tale om en “Omvendt Aribjo” :rofl: :rofl:

Dansken

2 Likes

Dundrer oppover på massivt volum!

1 Like

Lov å spekulere i årsak til pausingen?

Eller er det kun FOMO som gjelder?

#CFO resigns - påfølgende arbeidsdag Pauses prossesen - nå er pausen over - hva var problemet?

Hvorfor skal man kaste bort tiden på slik spekulering??

1 Like

Det må vel være for å skåne seg selv fra å kjøpe masse PHO aksjer til 60 kr stk. om Cevira prosessen har møtt på uventet hinder?

Solgt i sluttauksjonen nå?

1 Like

Skulle du vært bekymret over pausingen, burde du jo blitt det når pausingen startet og ikke nå når den ble opphevet. Men passet ikke dagens lille oppgang til opplegget for tradingen din…?

Sikkert årsak til innsidekjøp og dialog med Asieris , altså problemene med "pausing":rofl::rofl:
Ta det som en lærepenge ,med den traiden😉

Sånt gidder jeg ikke bekymre meg over, tar heller en tur innom polet nå :laughing: :wine_glass:

image

Lov å spekulere i årsak til spekuleringen om årsak til pausingen?
Kun fomo eller andre grunner som gjelder? :stuck_out_tongue:

Alle på pho tråden ved pausing, opp mot ny info nå:

3 Likes

Det eneste vi i PHO-menigheten har er FOMM.

Fear Of Making Money.

Vi er alle en gjeng bjellesauer med Erik Dahl som vår lord and savior🙏🏼

2 Likes

Blodrødt i Asia, men Asieris er grønn.

7 Likes

Aseries virker veldig sterk, tross kraftig børsfall! Satser på at Photocure følger samme trend✍️

1 Like

Solid relativ styrke på asieris ja

4 Likes

Jeg venter nå bare på å se at den Clinical review er klarert. Cevira ligger i kø for review men er først i køen så det må bety at det er bare dager før review starter. Siden det har vært nå communication mellom CDE og Asieris en måneds tid skulle også review bare ta noen dager da CDE har tatt den tilbake i køen. At de har åpnet for review igjen må det bety at de er fornøyde med med den informasjonen de har fått fra Asieris.

4 Likes

Og han har eksponert seg for relativt liten risiko ved satsning av egne penger, men er sikret en solid andel av en eventuell suksess med sine 338.750 aksjeopsjoner.

1 Like

Jeg tror det er en klassisk misforståelse når det fremstilles som at ordninger med opsjoner er for å gjøre ansatte rike. Ja, går det bra så kan ansatte gjøre det godt sammen med oss eiere.

Men grunnen til incentivordninger (som vi eiere bevilger gjennom styrerepresentasjon og votering på GF) er at vi tror det bidrar til interessefelleskap og økte aksjonærverdier.

2 Likes

Kritikken fra tråden er vel om pakken er riktig konfigurert ut i fra aksjonærverdi levert over tid.

2 Likes