Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

He he, Erik Dahl sitter med ganske få aksjer i forhold til en småaksjonær som meg, litt av en bjellesau :sweat_smile:

Men klart, hvis jeg hadde fått tildelt nærmere 340 000 gratisopsjoner hadde nok jeg også sittet med få aksjer, hvis noen i det hele tatt :wink:

Det er helt greit. Det er du og jeg og alle andre aksjonærer som har bestemt størrelsen.

Det er få tegn til gryende børsuro blant PHO-aksjonærer. Disiplinerte selgere bidrar til at det etter to timers handel er omsatt aksjer for skarve 100.000 norske kroner.

2 Likes

Jeg, du og de aller fleste aksjonærene har ikke bestemt noe som helst. Det har ledelse og styre i samarbeid med storaksjonærene tatt seg av :wink:

Jeg har aldri stemt imot foreslåtte incentivordninger når det har vært mulighet for det på GF. Så jeg tar ansvar for å ha deltatt i beslutningen. Om du har stemt mot foreslåtte ordninger så har du selvsagt rett i at det ikke var din beslutning.

2 Likes

Jeg har ikke engang fått muligheten til å stemme mot ordningene ettersom jeg har mitt aksjeinnehav på en Zero investeringskonto. Men det spiller som sagt ingen rolle ettersom storaksjonærer som f.eks. Briarwood har hele kontrollen på den biten.

Da nogen i Kina har troen !!!

Den 16. november blev “Femårsdagen for den globale kampagne mod livmoderhalskræft” afholdt med succes i Beijing.

https://caifuhao.eastmoney.com/news/20251118165931920279000?from=guba&name=5Lqa6Jm55Yy76I2vLVXlkKc%3D&gubaurl=aHR0cHM6Ly9ndWJhLmVhc3Rtb25leS5jb20vbGlzdCw2ODgxNzYuaHRtbA%3D%3D

Hvad nøler de med — extrem behov for APL-1702

Dansken

6 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Nanananana

2 Likes

image

Heldige er vi som har flere stortradere som bruker tråden som egen kjøp-salg dagbok :muscle:

Med så lav omsetning av aksjer vil aksjekursen sprette greit opp igjen ved større omsetning. Folk er mindre villige til å dumpe aksjer…

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

https://x.com/themarketear/status/1990430270642696405?s=20
maybe not?

3 Likes

Ser i hvertfall ut som du lider av kraftig Fomo siden du er ute og jobber for harde livet med å skrape “frykt”. Aksjer som allerede ligger nærme kokepunktet synker ikke pga litt markedskrøll.

4 Likes

Tips: Har du vurdert å prøve Hegnar sitt forum?

Med all mulig respekt Freddys - det er lite tillitsvekkende å lese hvordan du snur argumentasjonen ift kjøp/salg basert på om du er ute/inne i aksjen. Regner med at du legger ut denne advarselen om å selge på grunn av makroforholdene på alle trådene…

3 Likes

Det slenger vel både en og to andre aksjer man burde være mer bekymret for å sitte tungt i enn pho for øyeblikket.

1 Like

mobile-logohamburger-menu

print-icon

print-icon

Healthcare Wakes Up - Biggest Bid in 4 Years

[image]

BY THE MARKET EAR

MONDAY, NOV 17, 2025 - 15:39

Takk for fin link. Overraskende å se denne store interessen for helsesektoren. Det tror jeg svært få har fått med seg. Perfekt storm for PHO?

1 Like

Gå i cash du! Snart jul!

Tidligere pleide @pdx å belønne denne slags med en pause fra forumet…

3 Likes