Det dundrer avgårde!
Mnd lønn til forværelsedama til Dan 
Briarwood kjøpte ytterligere 900 aksjer på nyeste liste, ble fort enda flere i går.
Jeg synes vi skal fortsætte den positive trend her ind i jule måneden - jeg er nok ikke ene om (læs vores hovedaktionær, som er begyndt at rører på sig igen) at foretrække en så høj kurs som muligt før svaret fra Kina kommer.
Briarwood!!! En veldig smart EQT-investor. De skjønner hele utviklingen.
De har som oss satset på at Pho via Asieris får en enorm oppside!
Og de har sikkert i det stille arbeidet for å få nedklassifisering for scopes i US!
Aksjekursen i Pho kommer til å gå mange ganger. Vent og se!!
Gjør man annet enn å vente som PHO-aksjonær? 
Akk ja, man slipper i det minste å stå på hodet mens man gjør det, som i andre venteburgere her på bierget.
Siste liste-oppdatering på en stund. Det er viktigere å følge med på status enn plassering vil jeg tro. Anyways:
Cevira er på plass 133 med status “pause”.
Det er 113 søknader med status “pause” foran Cevira.
Ingen med status “time out”
Det er 19 søknader med status “waiting in line for review” foran Cevira
De må ha arbeidet veldig stille da siden man ikke har sett noe resultat av det.
Photocure receives prestigious Innovation Prize from the Norwegian Cancer Society: Recognition for Groundbreaking Contributions in Bladder Cancer Diagnostics
Jeg ser på denne prisen som et nytt eksempel på at det har for alvor løsnet for annerkjennelse av at Cysview/Hexix er superior i å identifisere kreft i urinblæren. Når til og med skeptiske norske læger er med på utdele denne prisen og de som sitter fortsatt på gjæret har nå fått en puff i reven med å komme ned og er nøtt til å bruke Cysview/Hexvix,
Ja, det var noe voldsomt så det tok av 
Vi må ta på de lange brillene.
Hva tror vi kursen er på denne tiden neste år…?
Kurs i december 2026: NOK 276, om Asieris får Cevira godkänt. Ett år är kort sikt. 
30 kroner hvis ikke…
1576,- kr

Dundrer sidelengs på tungt volum.
Briarwood som har handlet i dag? 
Ha ha, dagen er ikke over!
Deilig bakteppe med innsidekjøp, største aksjonær kjøper aksjer. Ut av tunnelen lyser store triggere !!!