Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Pirrer bittelitt i edderkoppsansen pÄ morgenkvisten i dag:

Er det virkelig noen som vil kaste masse aksjer pÄ salg for Ä knuse denne ned nÄr de risikerer at kineserne slipper cevira approval pÄ en bank holiday i oslo?

7 Likes

Skal bli deilig Ă„ se 70-tallet igjen :smiling_face_with_three_hearts: (no jinx)

2 Likes

Du kom meg i forkjĂžpet :hourglass_flowing_sand::bomb:

1 Like

Hva er din gjennomsnittlige inngang (GAV)?

• 50.0 eller lavere
  • 50.1 - 55
  • 55.1 - 60
  • 60.1 - 65
  • 65.1 - 70
  • 70.1 - 75
  • 75.1 - 85
  • 85.1 - 95
  • Over 95

0 stemmegivere

1 Like

Dumperne er pÄ plass igjen. :face_with_raised_eyebrow:
MĂ„ for all del ikke slippe oss over 70.

For da tar det av. :rocket:

1 Like

Sorry, jeg editerte etter noen hadde stemt, for jeg hadde lyst til Ä ha valgene fra lav til hÞy, men ser nÄ at avstemmingen sorteres etter antall pÄ hvert valg.

Fair Ä ta gevinst etter siste tids oppgang for de som ikke har investert sÄ mye. For de som sitter pÄ litt stÞrre poster sÄ er det umulig Ä trade noe pÄ denne omsetningen.

Synes jo det er litt underlig Ä ta gevinst nÄr den stÞrste triggeren er like rundt hjÞrnet?

3 Likes

Nesten 20% pÄ en mÄned er grei gevinst det for de som har andre strategier.

Ja, det er nok dem som sterkest har etterlyst mer FOMO, som selv aldri har hatt til hensikt Ä vente pÄ avgjÞrelsen for Cevira. :wink:

3 Likes

StĂžrste trigger og betydelig risiko (selv om det er lett Ă„ undervurdere denne, og jeg snakker av erfaring)
Vil ogsÄ tro at det i en sÄ underkommunisert aksje finnes muligheter for Ä ta pÄ joggesko om man er delvis gevinstsikret fÞr avgjÞrelsen og ikke vil sitte fullastet over beslutningen.

Time will show, photocure har Äpnet ganske friskt pÄ gode nyheter fÞr. Er det noen som virkelig har tenkt Ä handle pÄ positiv avgjÞrelse sÄ kan det bli dyrt.

1 Like

Tell

Selvsagt er det det, bare Ä se pÄ hvordan aksjen oppfÞrte seg i august-desember 2023 det.

MÄ innrÞmme at jeg har veldig stor tro pÄ godkjenning med den informasjonen som det er mulig Ä vurdere! Sitter fullastet over avgjÞrelse.!

SelfĂžlgelig er det risiko, men veldig liten er min vurdering!

1 Like

Det er alltid en risiko rundt en regulatorisk beslutning. Men jeg mener at selskapet med hex/cys som stand-alone fortsatt er underpriset pÄ dagens kursnivÄ. Jeg registrerer ogsÄ at det er et syn som stÞttes av de fÄ analytikerne som fÞlger aksjen (uten at jeg legger stor vekt pÄ det).
Oppsiden i en positiv beslutning for cevira sÄnn for Ärlig kontantstrÞm kan vÊre alt fra noen fÄ kroner til mange ti-talls kroner aksjen for det produktet alene (ser bort fra milestones).
Alt i alt sÄ tenker jeg at risikoen rundt beslutningen for cevira ikke er i nÊrheten av Ä vÊre balansert. Man skal ha stor tillit til egne spÄdommer rundt tradingperspektivet om man er langsiktig positiv, men likevel velge Ä sitte ute over en beslutning. Jeg vÄger ikke det.

7 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

5 Likes

Men sÄ var det dette om man skal vÊre all in, overvektet eller undervektet. All in eller helt ute er ikke eneste alternativer da. :wink:

1 Like

Dere rakk Ä flagge en lekker oppskrift fÞr jeg fikk redigert inn Þnsker om god jul og hell i Kina, hvor blir det av juleÄnden? :santa:t2: En oppskrift tenker jeg mange kunne fÄtt mer nytte av enn mye annet som postes her inne :cocktail:

Jaja, god jul trÄden!

11 Likes

SelvfĂžlgelig blir det svĂŠrt dyrt! Vi vil se en helt annen omsetning, og investor masse!

Til og med Karsten Warholm vil fÄ problemer :bouvet_island: