Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Jeg tror heller ikke at historiske kontantstrÞmmer forteller sÄ alt for mye om fremtidige kontantstrÞmmer i dette tilfellet. Tenker egentlig at det her er noe vi fint kan spÞrre om pÄ Q4. Jeg er dog HELT blank pÄ hva vi kan se for oss av marginer og operating leverage sÄ det ville hjulpet med litt info her - om det sÄ bare er pÄ EBITDA nivÄ

AngÄende oppkjÞp er det Asieris eller ingenting i mine Þyne;

1. De har behov for salgsorganisasjonen for Ă„ skalere Cevira i Europa og USA.
  2. De betaler mer i royalties og milestones enn Photocures markedsverdi.
  3. Tett samarbeid mellom selskapene for Hexvix og Cevira
2 Likes

:point_up_2:

Kan jo vÊre en katalysator for det retarderte farma markedet pÄ bÞrs her til lands.

2 Likes

Samtlige som har svart er under Briarwood sin snittkurs, som er et sted mellom 95-100kr (Kilde: Holdings). Ganske betryggende i et exit-scenario. Ser ut til at mange har brukt 2025 godt pÄ Ä fÄ ned snittprisen.

Takk for en god avslutning pÄ 2025. MÄtte 2026 bli Äret for Photocure.

God jul og godt nyttÄr.

11 Likes

Jeg begynte med nedsnittingen i mai 23, etter kollapsen i feb-apr. Har gÄtt fra GAV 110 til GAV 60.

God jul og godt nyttÄr til alle langsiktige PHO aksjonÊrer :christmas_tree: :santa:

6 Likes

Cevira ute av listen:

21 Likes

10 dager frist fra nÄ av?

Opptil 30 vel? Men gÄr nok i praksis fortere enn det; 5-10 kanskje? :grinning:

3 Likes

Tryk please select og vĂŠlg kategori

Har gÄtt gjennom alle avdelinger. I gÄr lÄ den pÄ 320 plass uten Ä velge og pÄ 60-ett eller annet under Clinical:

fÄr du opp noe annet?

1 Like

SĂ„ den lĂ„ pĂ„ 68 i kveld, men har kun telefon pĂ„ mig nĂ„đŸ€·đŸŒâ€â™‚ïž

Du har ret den er fjernet.

SÄ er det kun det her vi venter pÄ:

Article 101 The drug regulatory department shall issue and serve relevant administrative approval certificates within 10 days as of the date when the drug registration review and approval decision is made.

8 Likes

Flisespikkeri, men man har ogsÄ artikkel 100:

Article 100 A decision on administrative approval shall be made within 20 days.

Article 101 The drug regulatory department shall issue and serve relevant administrative approval certificates within 10 days as of the date when the drug registration review and approval decision is made.

AltsÄ inntil 20 dager for Ä ta en avgjÞrelse, og inntil 10 dager for Ä utstede sertifikater.

4 Likes

Da er vi inne i finalerunden!:checkered_flag:

Kan selvsagt gÄ fortere en estimert plan pÄ 10 dager :blush:

1 Like

MĂ„tte sjekke selv, da den lĂ„ der over midnatt i gĂ„r. Borte her ogsĂ„đŸ˜€

3 Likes

Alea iacta est

4 Likes

Gikk den ut av listen etter Shanghai etter bÞrsen stengte med tanke pÄ at det ikke er noe respons pÄ kursen til Asieris?

Jeg skrev innlegget mitt litt over kl 07. BÞrsen i Kina stengte vel kort tid etter det. FÄr se pÄ mandag om dette resulterer i kursoppgang eller ikke. Vanskelig Ä si hva som er priset inn av regulatorisk fremdrift p.t.

Noen som fÞlger med pÄ kinesiske akjseforum?
Og vet hva som skrives om der.

1 Like

15 Likes

FÄr hÄpe den kommer tidligst 31 desember hvertfall :sweat_smile:

1 Like