Du har ingen forutsetninger for Ă„ lese TA, men du ser klart og tydelig hvor neste motstand er?
Kom heller med di vurdering hva neste motstands nivÄer.
Tilbake til den kraftige nedturen i feb, 23 falt aksjen fra 110 til 80 pÄ to dager. Den Äpnet pÄ 90 tallet og stoppet litt opp ca 80 etter 2 dager. Det var Briarwood som kastet ut 400 000 aksjer. Hadde vÊrt fint nÄ om de kunne bidra til Ä close dette gapet.
Blitt rene TA-trÄden?
Ja, nÄ er det ikke lenger Cevira som betyr noe. 
Jeg holder pusten i pÄvente av godkjenning av Cevira i mellomtiden litt TA snakk og om videre lÞp, jeg tror at ved godkjenning blÄser vi forbi 76 og tar mÄl mot 110 i fÞrste omgang.
Takk for det. Du var en av mentorene som sĂŠrlig i HOâs tid fikk meg til Ă„ tro pĂ„ norsk biotek.

Begynner Ă„ nĂŠrme seg tid for dagens Freddys.
Den blir publisert mellom 75 og 76kr 
Hadde tro pÄ norsk biotek i en lang periode ja, og var tungt inne i PCIB inntil 2021. Kom samlet ut med solid gevinst, dog adskillig mye mindre enn «hva som kunne ha vÊrt». Og var dedikert/eksponert i mindre grad i noen andre biotek.
Photocure er det eneste jeg har eid hele veien, og fortsatt har, men det rÞk ut mye i 2021, egentlig litt flaks pÄ deler som gikk ut pÄ 110 fÞr fallet.
Har egentlig prioritert massiv nedbetaling av gjeld, sÄ Photocure er min eneste «exposure», bortsett fra bolig, pensjonssparing etc.
Med vÄr flaks er det typisk at dagen scopes og Cevira blir godkjent, tar Trumpern over GrÞnland, Kina over Taiwan der Taiwan sprenger fabrikken. 
Nei nei. Kanskje? Eller motsatt? Skal se partneravtale med Asieris plutselig er safe haven? Hvem skulle trodd at Asia plutselig er mer bull trygt sted Ä gjÞre investeringer i. Eller se pÄ det pÄ dette vis at bÄde EU, USA OG Asia er best of all worlds. Kanskje tidenes flaks og lykke for PHO aksjonÊrer? Og forhÄpentligvis lykke for en enorm stor pasientgruppe i hele verden. Bastante skal vi ikke vÊre
Ja, nÄ poster nok @Freddys kursmÄlet til ABG igjen! MÄ vÊre et hardt liv Ä vÊre trader⊠
Opp pÄ hÞyt volum. En drÞy time fÞr stengetid ser det slik ut:
- Previous Close11.60
- Open11.60
- Bid11.79 x â
- Ask11.80 x â
- Dayâs Range11.52 - 11.91
- 52 Week Range6.32 - 13.22
- Volume11,664,863
- Avg. Volume7,108,436
Veldig sterkt, tross nedgang i markedet!
âOpp pĂ„ hĂžyt volumâ er vel en litt vel positiv spin.
Ligger og presser opp mot et motstandsnivÄ ca pÄ 11,8.
Brukbar relativ styrke mot asiatiske bĂžrser:
Geopolitisk usikkerhet preger bĂžrsene i Asia
06:31
Mari Malm
DEL
Det nedgang pÄ flere av bÞrsene i Asia, torsdag morgen. Slik ser det ut ved 6.30-tiden:
- Hang Seng i Hongkong faller 1,36 prosent
- Nikkei-indeksen i Tokyo er ned 1,22 prosent
- Shanghai Composite er sÄ vidt opp 0,06 prosent
- Kospi-indeksen i Seoul stiger 0,85 prosent
- FTSE Straits Times i Singapore er ned 0,23 prosent
- Nifty 50 i Mumbai er ned 0,42 prosent
- S&P/ASX 200 i Sydney stiger 0,29 prosent
NÄr Asieris er opp med 1,55% pÄ en litt sur dag, Hang Seng ned 1,36% sÄ er min spinn at Asieris relativt sett er opp 2,91%.