Ja det kan komme andre triggere før eller rett etterpå godkjenning av Cevira. Den første som ligger i løypen er godkjenning av Wolf scope i China som DS antydet kunne komme i slutten av 2025. Ikke lenge til Q4 resultatet som kan gi mer fart i kursen.
Ja ser den.
Jeg tok en kjapp sjekk av listene nå siste to uker, og kjøp/salg fra Top 50 er tilnærmet lik netto null.
Så jeg kjøper ikke helt at større investorer kommer til å selge seg ut etter en godkjenning til 10kr lavere enn hva dagens kurs er nå. Da burde man ha sett litt tendenser siste ukene på det.
Kan vær jeg tar heeelt feil seff, skjedd mer enn en gang hittil i livet 
Kan og komme bud på selskapet, med Cevira godkjenning kan Asieris se seg kjent med at kjøp nå er det mest gunstige, de kaller cevira en “Bluckbuster drug”
Hvis en skal selge må det være best risk reward å selge rett etter godkjenning å få med seg løftet, sannsynlighet for godkjenning må nå være nær 100%.
Syns forøvrig denne er litt undervurdert fra forumet sin side.
Hvor viktig er dette for PHO?
Npr du sier " dette". Kan du spesifisere litt mer hva du sikter til?
Hvor mange ganger før har man ikke sett det samme. En trigger folk venter på. Kursen stiger ett sted mellom 10-20% før det dabber av. Kursen er som regel høyeste kl 0905-0920. Så er det sell on news i lange tider.
Sikker på at ikke det er til 09.15🤣
Vi får se. Men jeg tipper den stiger mellom 10-20% på godkjenning. Håper jo den går mer. Og dagens høyeste får du 0900-0915 ca:) dette skjer jo gang på gang på Oslo børs
Akkurat denne mekanismen er ikke spesifikk til oslo børs da
Men vi skiller oss ut med at børsen er bitteliten og befolket med en stor mengde drevne tradere som kan skalte og valte litt sånn som de vil
Folk har ventet siden mai 2024 på godkjenning og vandret i PHO ørken siden februar 22. Den stiger til 90+ om Cevira blir godkjent idag. 50% opp er ingen problem. Kjernevirksomheten går bra og vil gå bedre samt at godkjente Cevira har et enormt potensial. Jeg personlig håper på dobbel kurs og bud på 7-10x kurs etter godkjent Cevira. Da kan jeg bare gå ut med god samvittighet.
Så
2x76 =152 ( 4.1 milliarder i mcap)
Også et 10x bud på den kursen
1520.- pr aksje ( 41 milliarder i mcap)
Ja håper du har rett, men tror du tar feil
7-10 x dagens kurs etter godkjent Cevira…
Asieris skal kjøre samme godkjenningsløp i USA også etterhvert. Om det blir blockbuster medisin som de satser på asap og i kommende år, er det litt naivt å tro at PHO ikke blir solgt, i tillegg til kjernevirksomheten sin som også har en bra oppside. Mange som potensielt kan se gevinst av å kjøpe opp PHO og skaleringen de kan få til med ny ledelse mm. Uansett er det hva jeg håper vil skje.
Nå er det så mange som har røpet sin strategi med å selge på nyheten om Cevira godkjenning, at de er i ferd med å etablere en selvoppfyllende spådom!
Dermed er det sannsynligvis noe av det dummeste man kan gjøre å nettopp selge den dagen. Kursen vil nemlig med stor sannsynlighet få en rekyl opp igjen, etter slik gevinstsikring, av en ny gruppe aksjonærer som ser hva dette selskapet er i ferd med å få av solid fundament!
Såpass 
Det er nesten så man kan si at asieris dundrer oppover 
Det blir slik som tidligere at markedsgodkjennelsen blir fanget opp her før Photocure får somlet seg til å sende ut børsmelding. Det trenger ikke være før børsåpning, men når som helst.