Har lige købt to flasker afløbsrens hvis det skulle komme der til 
Min ligger på kjøl🍾
Vi er veldig nære en mest sannsynlig godkjenning . Heldigvis har alkohol lang holdbarhet:rofl: 
Alkohol er jo anvendelig i alle tilfeller. Enten for å feire eller for å glemme…
Cut out the pissprat. This is dødelig alvor. 
Feire på forskudd er en strålende taktikk i biotech, da vet man i det minste at man får en fest.
Er jo veldig kjent her borte, ingen klubber som har vunnet serien så ofte som Brann før serieåpning
Brann har vel vunnet serien like mange ganger som et norsk biotech har fått approval sånn ca, så det gir jo mening
Bare hold dere unna reker! bad luck…
Men selv når de taper står de andre og gaper heter det i Brann sangen. Hexvix/Cysview blir veldig bra. Hjelpen dvs den store oppgangen kommer av og til fra uventet hold.
Blir spennende å se hvilken ny frist det henvises til når 30 dagers fristen har utløpt uten at det har kommet noe melding fra NMPA.
Har det gått over på noen av de andre fristene hittil?
Vi får håpe at vi slipper den nervøsitet og usikkerhet som garantert vil prege omsetningen, dersom denne fristen overskrides!
Hold på aksjene, folkens!
Stemningen i markedet er definitivt veldig nervøs denne morgenen etter volatiliteten vi så på fredag. De store bevegelsene for metaller er den virkelige katalysatoren. Når vi ser denne typen historiske bevegelser faller investorenes tiltro kraftig, ikke bare til gull, men til markedet overordnet, sier analytiker Nick Twidale hos AT Global Markets til Bloomberg.
Det er midlertidig støy.
Enten er det midlertidig støy, eller så er det starten på et børskrakk som kan ta ned den generelle prisingen i markedet veldig mye. Ingen som vet.
PHO har en god del å gå på før den fremstår oversolgt:
Ingenting i livet er sikkert, men ingenting tyder heller på «børskrakk».
Kanskje ikke oversolgt enda i forhold til dine streker, men må da kunne sies å være oversolgt i forhold til at det kommer en sannsynlig godkjenning av Cevira innen max 1,5 uke?
Hvor mange dager har vi igjen av fristen til NMPA?
Tar eventuelt fristen høyde for helger og høytidsdager?
Som det har fremkommet her, fullførte CDE sin gjennomgang 26 desember så det er bare å telle dager, virkedager inkludert i dag 26 dager har gått av 30 dager . 20 dager for NMPA og 10 dager for å få certificate. Hvis en skal stole på det, kan sikkert inntreffe forsinkelser hva vet jeg.
Det er en ting jeg er ganske sikker på er at noe børs krakk av betydning kommer ikke, hvorfor jo det vil ikke TRUMP ha og ikke hans rike venner. Er det en ting han følger med på er børsen og tar aksjon hvis det er tilløp til det. Han finner sikkert på en eller annen crasy ting.
Ser at den [J.P. MORGAN SE] kontoen som har solgt aksjer i det siste, 170 000 aksjer, har ikke solgt på siste oppdatering. Den andre J.P. MORGAN SE kontoen på 560 000 aksjer kjøpte noen tusen aksjer.
Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor i all verden vi må holdes på pinebenken helt frem til siste dag eller enda lengre.
“Alle” er jo overbeviste om at avgjørelsen er tatt for lengst, så hva faen venter de på?
Kanskje det bare er en anbefaling om enten godkjenning eller avslag som så langt er klar, og at den siste endelige avgjørelsen nå ligger i en bunke hos myndighetenes saksbehandler?
Dette er ikke “mine streker”, dette er helt basal TA.
https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100199&tck=PHO