Er nok mer omsetning enn det som vises, kjøpte nettopp 500 og vises ikke.
Kjøpte litt på traderpotten min her om dagen. Det viste heller ikke på omsatte handler.
Hvordan tolker dere det?
Litt usikker. Men det viser iallefall at noen handler som gjøres ikke vises på oversikt hos på meglerene.
Det andre er at ordredybden ikke endrer seg på oversiktsbildet.
Mitt kjøp gikk rett inn i en svart boks, ingen endring i ordredybde eller på gjennomførte handler.
Men overordnet bilde hvis man ser på daily og ukentlig viser at det er “tomt”… på dette nivået foreløpig.
Er ikke så mye å tolke. Vi kan bare konstatere at aksjemarkedet er langt mindre transparent enn det burde være, i kraftig disfavør retail investorer. It is what it is.
Vet ikke om det er så mye å tolke, ser at megler opplyser om at den er utført på Markedsplass XOSL. Spurte de om dette en tidligere en gang og da sa de at de benyttet SOR ruting og den var kjøpt på tysk børs.
Jeg finner det utrolig at det er ingen som tror på et godt Q4 resultat og ikke godkjenning i China, dette til tross for overbevisende Q3 resultat og uttalelse fra CEO og Q4 2024 resultat som viste at Q4 er vanligvis det beste kvartalet. Cevira trenger jeg ikke si noe om alle her kjenner historien og at vi er bare dager unna.
Ikke alltid lett å forstå seg på aksjemarkedet. For kort tid siden gikk kursen til nesten 80, basert på FOMO for sannsynlighet for snarlig positiv avgjørelse for Cevira. Nå er kursen nede å vaker rundt 64 til 66, og det kun få dager før det er stor sannsynlighet for både positiv Cevira godkjennelse og for et godt Q4 resultat. I stedet flokker spekulanter seg rundt adskillig mer spekulative alternativer…
Ser jeg og myk var inne på samme tanker samtidig. 
Nå lurer jeg på. Hva kommer først? Cevira godkjenningen, Q4 eller det evinnelige opsjonsprogrammet som de alltid er så ivrige på å børsmelde. 
Noen tanker fra en dust som er Photocure aksjonær. 
måtte inn å sjekke om aribijo hadde skrevet “helvete”.
Neida, han var opptatt med å finne noe annet å selge for å kjøpe mer
Det viser seg at veien ble for lang for mange. Hadde jeg hoppet ut på topp og inn igjen på bunn gjennom alle disse årene hadde jeg hatt tre ganger flere aksjer enn i dag.
Administrasjonen i selskapet har ingen innsentiver til å gjøre aksjonærene fornøyd. Vi tar risikoen mens de sitter overbetalte med gunstige opsjoner som en ekstra bonus opp på det igjen.
Hadde venta mer fra styret for å gjøre selskapet mer lukrativ for aksjonærer.
Briarwood har vært en skuffelse i mine øyne. Håper på heidundrende action med budkamp når alle 5 blinkene går ned.
Slår alt til som vi håper på, da skal vi vel få igjen for alle årene vi måtte holde ut med en excited Dan og en lite inspirerende Dahl på hver kvartal presentasjon.
Greit å kunne skrive av seg noe av frustrasjonen med å være Photocure aksjonær. 
Kapituleringsmodus nå. Er nok en del som har hoppet på et momentum som nå finner andre ting å satse på, og kanskje en del som mister motet på å sitte over kvartalstall fra en prising som er i øvre del av denne 50-60 rangen.
Det er vel minst et år siden de mest optimistiske hadde håp om en snarlig cevira-godkjennelse. Er det noe det ikke har vært mangel på, er det stadig nye frister som dukker opp der framme.
Det har nok oppstått en solid slitasje i aksjonærmassen, som også må se at veldig mye annet på OSE går som en kule,
Enten det er hold i det eller ei, er det nok mange med en snikende Godot-følelse - at vi sitter og venter, og venter og venter på noe som aldri kommer.
Selv velger jeg så smått å øke beholdningen igjen.
Vi opplevde en FOMO opp til nesten 80 basert på forventning om at avgjørelse for Cevira var rett rundt hjørnet. Det skjedde jo ikke og denne påfølgende nedgangen skyldes antagelig at mange blir nervøse for at det at det fortsatt ikke er publisert en avgjørelse skulle bety noe negativt. Optimistene er i stor grad avløst av pessimister. Hvordan er stemningen nå i Kinesiske fora?
Min forståelse etter 30+ år i aksjemarkedet er at børsene har utviklet seg til gigantiske spillebuler.
Er så drittlei av hele opplegget at jeg har gått over til investering i renter og egenkapitalbeviser. Det jeg sitter igjen med når ørkenvandringen i PHO er over kommer å gå samme veien.
Gull da mann! Må kjøpe gull!
Eller sølv
Pfftt bedre å kjøpe musemedisin her