Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

De aller fleste leverer godt pÄ oversiden av forventningene i Q4. Det honoreres godt pÄ kursen. Tenker at PHO har mye Ä gÄ pÄ kursmessig ved et godt Q4. Og sÄ kommer Cevira pÄ toppen.

Det er fort mange som kan angre pÄ at de har solgt.

3 Likes

Det blir utrolig interessant Ä se om kommende Q bekrefter at trenden er snudd pÄ driften til PHO.

Leverer de over forventningene, Ă„ fortsetter med optimisme for fremtiden. SĂ„ kan det vĂŠre vel verdt Ă„ ta noen lodd.

Tro om de kommer noe info re AI satsingen med ISC

HÄper pÄ noen nyheter pÄ Wolf sitt scop i Kina.

Synes det er nedslÄende at Freddys idiotiske posting fÄr positive reaksjoner, og at det ikke umiddelbart blir fjernet med pÄfÞlgende advarsel til avsender.
Trodde det var voksne folk her. Og en vÄken moderator.

Lite annet Ă„ gjĂžre enn Ă„ le av postene hans. Som regel Shareville oppfĂžrsel som postes derfra.
Han kommer i det minste med litt humor inn i mellom haus/bajs

3 Likes

Er det noen av meglerhusene som har estimater for q4? Fyller pÄ i dag, i hÄp om et godt kvartal

Tydelig at det ikke er mange som har sÊrlig hÄp om dette fÞr ferien

Men om avgjÞrelsen sendes ut til Asieris pÄ lÞrdag, sÄ fÄr vi virkelig hÄpe at Asieris sender ut en bÞrsmelding i begynnelsen av neste uke, selv om de da egentlig har tatt ferie!

1 Like

De har sendt ut i helg fÞr, sÄ den kommer nok samme dag som de fÄr beskjed.

2 Likes

Siden bÞrsen i Kina vel er stengt fra denne sÞndagen og frem til tirsdag 24/2, sÄ er det vel en fare for at en slik bÞrsmelding holdes frem til Äpningsdagen? Asieris tar neppe hensyn til Photocure og vÄr bÞrs?

De er vel plitig til Ă„ informere meg en gang i henhold til regelverk, antar jeg!

1 Like

Det har aldri vÊrt feil Ä selge PHO nÄr man begynner Ä kjenne pÄ en god fÞlelse. For da har det historisk vÊrt like fÞr det snur ned.
Om man da har kjÞpt tilbake nÄr den bunner ut, og gjerne Þket beholdningen i takt med gevinsten, vil man ha gjort det bra.
Selv har jeg aldri vÄget dessverre. Og nÄ begynner abstinensen ogsÄ Ä slippe taket.
Burde aldri rotet meg inn i biotek, men henger forelÞpig med pÄ et par andre risikocase innen sektoren.

Noen som fÞlger med pÄ Kinesisk forum? Er det apati som dominerer der ogsÄ nÄ?

Intet nytt fra Ăžstfronten.

NMPA har ikke sendt ut noen lister idag heller. Krysser fingrer for det kommer en bolk som tidligere Är sent idag, eller i morgen.

3 Likes

Ja det er mange som er frustrerte men noen har fortsatt troen, denne viser og at det er langt opp til issue pris i China.
After the holiday, get the 1702 registration approval to start the Year of the Horse market, and the issue price of 22.98 at 3,000 points is better in one go, after all, it is the world’s first product without competitors in a short period of time, and the stock price will definitely go up two steps with the cooperation of major pharmaceutical companies in the third phase of clinical trials in the United States

4 Likes

Time is running out :hourglass:

Jeg opplever at nÄr jeg kjÞper aksjer via DNB sÄ vises det ikke i handelsoversikten, eller gir noe utslag pÄ kursen. Men hos Nordnet gjÞr det det. DNB er og blir for kjeltringer.

Er jevnt over elendig delux de fleste lÞsningene til bankene i Norge. Har brukt flere av de selv, og de er mildt sagt sjokkerende dÄrlig.
Nordea spesielt. Der er er det nesten 50/50 om man kommer seg inn for Ă„ utfĂžre en handel i det hele tatt.

2 Likes

Selv har jeg aldri brukt banker til annet enn lĂžnnskonto, lĂ„n og betale regninger. Begynte med aksjer nĂ„r Netfonds ble etablert i 1996 og pĂ„ den veien er det. Flyttet etter hvert over til Nordnet for att pĂ„ en enkel mĂ„te fĂ„ tilgang til bĂ„de aksjer, fonder, ETF’er og annet i bĂ„de Norge og utlandet.

1 Like

Photocure-aksjen kommet solid ned i oversolgt terreng nÄ

1 Like

Hvor ser du kjĂžpsmuligheter?