Hva er en fair pris pÄ Ipsen buyout?
Det ble de dessverre ikke enige om.
Er jo bare Ă„ se pĂ„ hva dem fĂ„r i Ă„ret, og frem til avtale utlĂžperâŠ
Dette er jo penger dem fÄr rett pÄ bok uten Ä gjÞre noe som helst.
Jeg hadde ikke solgt den delen for knapper og glansbilder.
Prosentsatsen gÄr nÄ ned til 7,5% sÄ mulig ikke sÄ attraktivt. HÄper Ipsen kommer i pengeknipe
Det er nÄ fremdeles gratis penger inn. Akkurat samme som Cevira vil bli for PHO.
Tenker de ikke var villig til Ä selge for noe lavere enn sine fremtidige royalties basert pÄ feks 2025 tallene.
Avtalen lÞper bare i 10 Är, 2030 og med 7,5% fra neste Är.
Ja, sÄ det er da naturlig Ä tenke en kjÞpesum som er basert pÄ royalties for de Ärene med 2025 salg.
Noe lavere pris enn det ser jeg ikke noen grunn til de skulle godta om de ikke var beit for penger, eller hadde noe annet fornuftig de skulle investere i.
Ser vel ikke helt hvorfor Ipsen skulle gÄ for noen sÊrlig lavere sum enn det de allerede nÄ kan fremskrive veldig primitivt da, sÄ det gÄr vel ut for det samme for Photocure om de betaler i mÄnedlige increments eller i lump sum. Om ikke ipsen kommer i noen skvis og trenger penger fort er det jo deilig for dem Ä ha en jevn inntekt, hvorfor gi noen rabatt?
Hvis man nÄ zoomer ut tilbake til i fjor vÄr og setter monthly chart, sÄ begynner jo en trend Ä peke seg ut som har blitt testet bÄde med overshoots og undershoots
Initial comment, Norne.
underlying business momentum remains solid, supporting our positive outlook.
Har du hele analysen.
Nesten ingen interesse for aksjen, noe som gjenspeiles I lav omsetning. Satser pĂ„ alt endres snartđ
Holder den seg pÄ det nivÄet her i midten av neste uke sÄ tror jeg det blir Ä fylle pÄ mer. Hadde kjÞpt nÄ om Kina ikke hadde ferie denne uken.
Spennende triggere kan vÊre nÊrt forestÄende!
Som en pĂ„minnelse, viktige punkter om Hexvixâ kommersielle partnerskap med Asieris. Hexvix har allerede fĂ„tt markedsfĂžringstillatelse i Kina. Det de venter pĂ„ er den kinesiske godkjenningen for Richard Wolf-systemet for blĂ„lys-cystoskopi. Vi forventer kommersiell lansering etter godkjenning av enheten i Ă„r. Tidspunktet for dette er ukjent, men vi tror det er nĂŠrt forestĂ„ende.
Hvorfor kan du ikke kjÞpe nÄr kina har ferie?
Spennende med en sekundĂŠr indikasjon for Cevira!
Hovedpunktene angÄende Ceviras utlisensieringstilnÊrming til Asieris, sÄ Ceviras taushetserklÊring er fortsatt under regulatorisk vurdering mens vi venter pÄ godkjenning. Vi er i jevnlig dialog med Asieris. Vi er klar over at Cevira fortsatt er under regulatorisk vurdering, og det fÞlger den normale informasjonsutvekslingen mellom sÞkeren Asieris og NMPA. Eventuelle ytterligere spÞrsmÄl bÞr sendes til Asieris, da dette er deres produkt. Hvis og nÄr det blir godkjent, vil det vÊre et av de fÞrste produktene som blir godkjent i Kina og fÞr resten av verden.
Asieris har hatt mÞter med EU- og USA-regulatorer fÞr innsending av sÞknader for Ä finne en vei videre i begge disse store markedene. Asieris har ogsÄ opplyst at de er interessert i Ä forfÞlge en sekundÊr indikasjon for Cevira, som medfÞrer ytterligere milepÊlsbetalinger ved godkjenning.
NÄr man legger inn kopier, bÞr man alltid legge ved link til kilde.
Jeg kan kjÞpe nÄr de har ferie, men ser ikke poenget siden Cevira beskjed ikke kommer fÞr ferie er over.
Det + det lukter Iran smell kanskje allerede i helgen, sĂ„ salg av div oljeaksjer for Ă„ dekke inn mer pho frister ikke fĂžr det er ânĂždvendigâ.
(Det her er snakk om pÄfyll ja. Jeg har ganske mye fra fÞr)
NÄr en leser DS sin entusiastiske presentasjon og svar er det et under at ikke aksjen stÄr i hundre. Jeg er fasinert over hvor strategisk Hexvix/Cysview er nÄ plassert i Bladder Cancer diagnostics market som i 2023 var $786 mullion i EU og globally $4,8 billion. Spesielt dette som gÄr ut pÄ nye behandlings mÄter for bladder Cancer som kan koste opp mot $1 mill og hvor kritisk det da er Ä ha nÞyaktig diagnostics.
And let me add one more thing to that, [ Geir ]. The market is really starting to mature for the Flex. I think 7, 8 years ago when they launched all â the only option out there was BCG. Now with these precision therapeutics coming out, the payer world is demanding proper surveillance and monitoring of these medications that can cost up to USD 1 million. So we think weâre hitting the market just perfectly right, and weâre super excited about that. And weâre going to have the worldâs only blue light flexible system and have exclusive rights to that, so.
Ă ssen er det et under nĂ„r han har sagt âordrett det sammeâ i fire Ă„r mener du?
Tidslinjen for flex strekker seg jo ut over mange Är fra nÄ.
Mitt syn er at det har ikke tilkommet et eneste ord material news som endrer caset overhodet. Alle vet Cysview er best, alle vet Flex og surveillance er en gigantisk trigger. Markedet priser dette inn helt forutsigbart nÄr de ser at sannsynligheten nÊrmer seg for at noe faktisk skjer og at selskapet ser ut til Ä levere.