Kan du dokumentere/linke til at han har sagt det samme ordrett i 4 Är?
Det er et stadig revolving market eller et marked i sterk forandring og hvor strategisk Hexvix/Cysview er plasert. Les gjennom det jeg la ut over.
Jeg anbefaler deg Ä lese hele presentasjonen og Q&A sÄ fÄr du en mer forstÄelse av situasjonen.
NÄr en behandling koster opp mot $1 mill skjÞnner en at riktig diagnose er kritisk.
Folk dauer av blÊrekreft, sÄ riktig diagnose er jo allerede kritisk.
Surveillance var alltid den store mulige pengekuen for photocure, sÄ ingenting er endret der heller. Det er jo grunnen til at aksjen krakket nÄr flex falt bort.
Det eneste folk trenger Ä fokusere pÄ i mitt syn er sannsynligheten for at de kommer i mÄl, og enda mer timeline. Markedet priser inn ting nÄr det har visibilitet og man ser ting nÊmer seg, i min erfaring.
When do you expect Flex approval?
Daniel Schneider
President & CEO
We got to get through the development first, and thatâs well on track. Weâve seen the prototype. Itâs a slick system. Weâre super excited about it. When we announced this, we said it would be a 2-year development. Weâre 15 months into it. So I think the development and then, hopefully, we have a submission maybe later this year with hopefully approval in Europe for sure. And if we can find our pathway through the U.S., which we believe we can, we get a U.S. approval as well as we look into 2027.
Ingen ting endret de har nÄ en prototype og en forelÞpig flex operational i EU.
Det er heller ikke bare flex lĂžsning som er alfa og omega , les hele presentasjonen.
Det stÞrste gjennombrudde slik jeg ser det er at nÄ er det endelig etablert at Hexvix/Cysview er overlegent den beste mÄten Ä diagnostisere kreft pÄ.
Vi mpttar jo bÞrsmeldt rapporter mange ganger hvert eneste Är at Blue Ligtht med Cysview er overlegent White Light, sÄ hva mener du har endret seg der?
Du kan jo telle treff du fÄr pÄ dette sÞket liksom:
https://www.google.com/search?q=highlight+the+benefits+of+using+Blue+Light+Cystoscopy+in+bladder+cancer
DS sier i sin presentasjon at det er 300 publiserte papers som slÄr fast at BCL er overlegent andre metoder. Siste fra China publisert i jan.
Det som dessverre er et hinder med Ä fÄ en riktig aksjekurs i PHO er den aksjonÊr sammensetningen som vi har nÄ det vil si de stÞrste aksjonÊrene. Vi mÄ hÄpe pÄ at godkjenning i China bÄde for RW scope og Cevira vil forandre aksjonÊr massen som vil gi stÞrre volum slik at det ikke er sÄ lett Ä manipulere kursen med smÄ volum.
Det mÄ nok en beskjed fra Kina til fÞr vi fÄr litt liv i leiren her ja. Det blir vel tÞrrjukking pÄ et par kroner hit og dit frem til den kommer.
UtÄlmodig gjeng som kjÞpte fra rundt 25 Nov og solgte seg ut frem til nÄ.
Ingen meningsfulle endringer pÄ listene - dette er ren trading og kurstegning (begge veier) av kjente kontoer. Fritt frem pÄ bÞssvolum.
Ja, er vel âthe usual suspectsâ som rister i retail treet og sanker inn sakte men sikkert fra gjengen med mini fomo i Desember.
In addition, we want to expedite the strategic partnership with ICS to develop the blue light AI system, what we believe will be a game changer in bladder cancer precision diagnostics.
Lurer pÄ hvor langt de har kommet med dette AI systemet, de mÄ snart komme med en rapport som viser hvor mye bedre en slik AI powered diagnose er enn vanlig BLC. Hvis den er som DS sier vil jeg tro det vil generere noe AI hysteria.
Men allikevel stÄr vi fremdeles her med en nÊrmest mikroskopisk andel av markedet.
Hvor mange nye scope klarte forresten Schneiders superselgere Ă„ plassere ut i Q4?
Denne justeringen av DNB oppsummerer ekstremt godt hvorfor kursmÄl i stor grad bÞr ignoreres.
De hadde en vekst pÄ 22% i nye kunder i 2025, imponerende.
Synd at det ikke imponerer markedet.
SmĂ„ aksjonĂŠrene er drittlei âsame procedure as last year.â
Problemet er at markedet ikke gjÞr det, er vel ikke mer enn en mÄned siden kursen var 79 og de mente den var gÄtt for mye?
Give me strength, ned nesten 6% nÄ og jeg er atter en gang i solid minus.
Noe er veldig galt her. Etter hver kvartals presentasjon er det nedtur. Og Dan er ikke bare excited, men super excited som han nevnte i webcasten. 
Hvor er Briarwood opp i alt dette. PĂ„ tide Ă„ rĂžske opp i dette trĂžtte selskapet.
PĂ„ tide med tilbakekjĂžp av aksjer!
Sitte pÄ en overfylt kasse til ingen nytte.